مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی:۲۵ شهردار

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی:۲۵ شهردار شهرهای خراسان جنوبی منصوب شدند/ شهرداران آیسک و گزیک منتظر تعیین تکلیف استاندار

✅غلامحسین داداشی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی در گفتگو با خاورستان:

یکی از مهم ترین وظایف شوراهای اسلامی شهر پس از انتخاب و آغاز بکار، انتخاب شهردار است.
در خراسان جنوبی ۲۷ شهر وجود دارد که تاکنون ۲۵ شهردار منتخب برای آغاز بکار از سوی استاندار خراسان جنوبی حکم انتصاب خود را دریافت کرده اند.
شهردار آیسک هم طی روزهای آینده منصوب می شود که در این خصوص منتظر حکم استاندار هستیم .شهردار این دوره شهر آیسک، همان شهردار دور سابق است که به دلیل برخی مشکلات اداری، تاکنون نتوانسته است حکم خود را از استاندار بگیرد.
۵ نفر اعضای اصلی و علی البدل شورای شهر گزیگ هم به دلیل اختلافات درون گروهی به صورت دسته جمعی استعفا دادند در این خصوص ۸ جلسه مختلف با حضور مسئولان برگزار کردیم اما متاسفانه نتوانستیم از استعفای این اعضا جلوگیری کنیم.
با توجه به استعفای اعضای شورای این شهر، استاندار جانشین و قائم مقام است و باید نسبت به انتخاب شهردار برای این شهر اقدام کند.
شهرداری این شهر توسط جانی، شهردار دوره سابق اداره می شود که باید استاندار در خصوص تمدید حکم شهردار یا انتخاب شهردار جدید، اقدام و تعیین تکلیف کند.
شوراهای اسلامی شهر از ابتدای شهریور باید نسبت به انتخاب شهرداران اقدام می کردند که این روند در شهرهای خراسان جنوبی با تاخیر همراه شد.

عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن