‍ جشنواره ۲۰۲۰ مخابرات ایران با ۸۰۰ میلیون تومان جایزه

‍ جشنواره ۲۰۲۰ مخابرات ایران با ۸۰۰ میلیون تومان جایزه نقدی آغاز شد
شرکت مخابرات ایران در راستای تکریم مشتریان و طبق مصوبه ۲۶۶ تمام مشتریان اینترنت پرسرعت خود را طبق ضوابط در این قرعه کشی مشارکت می دهد.

✅. البته مشتریان فعلی در صورت تبدیل سرویس خود به سرویس های جدید، امتیاز بیشتر و شانس بهتری برای برنده شدن در قرعه کشی خواهند داشت.

✅ مهلت شرکت در این قرعه کشی تا عید نوروز سال ۱۳۹۷ است و زمان قرعه کشی و اهدای جوایز، همزمان با گرامیداشت روز جهانی ارتباطات در ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ خواهد بود.
✅ مشتریان با سرعت بالاتر، امتیاز بیشتر و شانس بهتری را در قرعه کشی به دست خواهند آورد.

✅جوایز این قرعه کشی شامل ۲۰ جایزه ۲۰ میلیون تومانی برای مشتریان پیش پرداخت و ۲۰ جایزه ۲۰ میلیون تومانی برای مشتریان پس پرداخت است که به برندگان خوش شانس این قرعه کشی اهدا خواهد گردید.
✅مشتریان فعلی در صورت تبدیل سرویس های خود به سرویس جدید، ۸۰ امتیاز و مشتریان جدید که با مخابرات همراه می شوند، از ۱۰۰ امتیاز در قرعه کشی بهره مند خواهند شد.

✅ به ازای هر یک مگابیت سرعت ۲۰ امتیاز و برای سرعت ۵۱۲ کیلوبیت ۵ امتیاز به مشتریان تعلق می گیرد. ضمن اینکه به ازای هر یک ماه ادامه همراهی، ۱۰۰ امتیاز به امتیاز مشتریان اضافه می شود.

✅مشتریان می توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر در مورد این جشنواره با مرکز تماس و پشتیبانی اینترنت شرکت مخابرات ایران با شماره ۲۰۲۰ تماس حاصل فرمایند.

✍ روابط عمومی شرکت مخابرات منطقه خراسان جنوبی.
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن