‍ «وحید خرمشاد» سکاندار هیات ووشوی خراسان جنوبی شد «وحید خرمشاد»

‍ «وحید خرمشاد» سکاندار هیات ووشوی خراسان جنوبی شد

«وحید خرمشاد» برای مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات ووشوی استان خراسان‌جنوبی انتخاب شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون ووشو؛ مجمع انتخاباتی هیات ووشوی استان‌ خراسان‌جنوبی بعدازظهر چهارشنبه با حضور «محمود متدین» دبیر فدراسیون و «محمداسماعیل افضل‌پور» مدیرکل ورزش‌و جوانان استان در سالن اجتماعات اداره‌ ورزش و جوانان بیرجند برگزار شد.
از ۱۵ عضو اصلی مجمع تعداد ۱۳ نفر شامل نماینده‌های آموزش و پرورش، باشگاه‌ها، رؤسای‌هیات ووشوی شهرستان‌ها، مربیان، داوران و ورزشکاران مدال‌آور حضور داشتند.
وحید خرمشاد به عنوان تنها نامزد ریاست هیات ووشوی خراسان‌جنوبی به مدت ۱۰ دقیقه برنامه‌های راهبردی و سیاست‌های اجرایی خود را تبیین کرد.
با دستور رئیس مجمع، رای‌گیری انجام شد که از ۱۳ رای ماخوذه وحید خرمشاد تمامی آراء را به خود اختصاص داد و برای چهار سال ریاست هیات ووشوی خراسان‌جنوبی را بر عهده گرفت.
پیش از این «علی‌اکبر مجدیان» به مدت هشت سال ریاست هیات ووشوی خراسان‌جنوبی را عهده‌دار بود و امروز طی مراسمی با حضور دبیر فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان از زحمات و خدمات چندین ساله او تجلیل به عمل آمد.
**
«محمود متدین» دبیر فدراسیون ووشو در جریان این مجمع انتخاباتی، گفت: استعدادهای بالقوه و منابع انسانی بسیار خوبی در خراسان‌جنوبی وجود دارد که بایستی با برنامه‌ریزی‌های دقیق تبدیل به پدیده‌های ورزشی سرآمد گردد.
دبیر فدراسیون ووشوی کشورمان تصریح کرد: کمبودهای مالی و امکانات سخت‌افزاری در اکثر استان‌ها وجود دارد اما با همت بالای متولیان نتوانسته جلوی پیشرفت و پویایی ورزش ووشو را بگیرد.
متدین به وجود تجهیزات سخت‌افزاری پیشرفته و خانه ووشو در خراسان‌جنوبی اشاره کرد و گفت: اینگونه لوازمات اختصاصی فقط در ۹ منطقه کشور مستقر است.
وی خواستار توسعه همه‌ جانبه ورزش ووشو در تمامی شهرستان‌های خراسان‌جنوبی شد و تاکید کرد: برگزاری لیگ‌های دسته یک و دو، مسابقات قهرمانی رده‌های سنی متنوع و به ویژه بخش بانوان می‌تواند در ارتقاء و جذب ورزشکاران تاثیرگذار باشد.
دبیر فدراسیون ووشو خاطرنشان کرد: برگزاری دوره‌های داوری و مربیگری باید در صدر برنامه‌های هیات قرار گیرد و فدراسیون نیز مربیان برجسته و مدرسان بنام خود را برای تدریس اعزام خواهد کرد.
متدین جایگاه فعلی هیات ووشو را در ارزیابی فدراسیون چندان مناسب ندانست و گفت: با تلاش بیشتر و حضور تیم‌های ورزشی در مسابقات قهرمانی کشور می‌توان سطح کمی و کیفی ووشو را در استان بالا برد و زمینه ورود ووشوکاران خراسان‌جنوبی به اردوهای تیم ملی و اعزام به مسابقات آسیایی را فراهم کرد.
وی ابراز داشت: فدراسیون نگاه ویژه‌ای به خراسان‌جنوبی دارد و با همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان نسبت به تجهیز خانه ووشو اقدام و در خصوص مساعدت‌های مالی نیز در حد مقدورات به هیات کمک خواهد کرد.
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن