بیانیه حجت الاسلام حسن زاده در مورد اهانت های اخیر

بیانیه حجت الاسلام حسن زاده در مورد اهانت های اخیر نسبت به رهبری در شهرستان طبس.
بسم الله الرحمن الرحیم

لاحول ولا قوه الا بالله العلی العظیم.

یا ایها الذین آمنوا اطیعوالله واطیعوا الرسول و اولی الامر منکم.

با سلام و درود فراوان به روان پاک شهدا و عطا کنندگان امنیت و آزادی، بالاخص امام شهدا و با آرزوی موفقیت روزافزون برای مقام عظمای ولایت و مرجعیت حضرت آیت الله‌العظمی امام خامنه ای، افتخار نظام جمهوری اسلامی و عزت و سربلندی ملت عزیز…

اخیرا اخباری از شهرستان مبنی بر شعار نویسی و اهانت… به گوشم رسید که متاسفانه بسیار برای حقیر ناراحت کننده بود، که چه شده عده ای کمتر از انگشتان دست در عین ناپختگی دست به چنین عمل حرامی زده اند که به فتوای تمام مراجع تضعیف نظام حرام است.

امروز کسانیکه هیچ استخوانی برای انقلاب خورد نکرده اند، ادعاهایی دارند و دایه‌ی بهتر از مادر شده اند و یقینا اینها فریب خورده منافقین و نفوذی ها هستند.

این طلبه کوچک و روضه خوان سیدالشهداء که به عالم عوض نخواهم کرد این روضه خوانی‌ها در قلب مردم را و به قول شاعر،( بخدا که این گدایی ندهم به پادشاهی)؛ این عمل را عملی غیر شرعی می دانم.

از مردم و جوانان ولایی شهرستان و مسولین مربوطه درخواست پیگیری دارم تا این اعمال در نطفه خفه گردد ان‌شاءالله و جوانها به هیچ عنوان امنیت کشور که از زحمات بزرگان ایجاد شده را از دست ندهند که پشیمانی سودی نخواهد داشت.

به گفته مرحوم امام: (تکلیف ما را سیدالشهداء معلوم کرده است.) و همه منسجم در پیروزی انقلابمان در ۲۲ بهمن ماه که مسلمأ ما مردم ایران خار چشم امریکا و…. هستیم، شرکت نماییم و جوانان بدانند که آمریکا از فکر شما می ترسد نه از چیز دیگری و خلاصه افرادی که اینگونه اذهان را متشنج میکنند بروند توبه کرده و در عمل قبیح‌شان تفکر کنند، که ( ان الله یغفرالذنوب جمیعا ).

برویم دعا گوی این سید پیر باشیم که فردای قیامت مدیون نباشیم.

یقین بدانید که اگر روزی لازم باشد بخاطر دین و انقلاب جلو قریب‌ترین افرادم خواهم ایستاد.

▪️دعای گوی تمامی دوستان در سرزمین مقدس طلائیه هستم.

انا العبد الحقیر الفانی
محمد حسن زاده
والسلام علیکم.
۹۶/۱۱/۲۰
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن