#تلنگر امروز #عمق_مظلومیت مردمی بود که #قانع_بودنشان را به قیمت

#تلنگر

امروز #عمق_مظلومیت مردمی بود که #قانع_بودنشان را به قیمت #جانشان پرداخت کردند……

❌ ولنگاری مسئولین اجرائی شهرستان به قیمت جان مردم/از جاده های مرگ تا بیمارستان بدون تجهیزات

✍سانحه تصادف و واژگونی اتوبوس زائران حرم رضوی در محور دیهوک_فردوس بسیار تلخ و دردناک بود. این حادثه عمق مظلومیت و قانع بودن مردم را نشان می دهد که متاسفانه مدیران اجرائی استان و شهرستان در شان مردم و با روحیه جهادی که باید خدمت کنند پیگیر حل مسائل نیستند.

پروژه دوبانده سازی محور دیهوک_فردوس به طول ۴۵ کیلومتر که متاسفانه چندین سال است به واسطه ضعف شدید شرکت پیمانکار پروژه و بی توجهی مسئولان امر نسبت به تسریع در اتمام آن تاکنون مغفول مانده است، در صورت تحقق می‌تواند مانع از دست رفتن جان هموطنانی باشد که به اجبار یا به اختیار، خود را رهسپار جاده های مرگ در این استان کرده اند.

⁉️ باتوجه به حجم بالای تردد و اهمیت ترانزیتی و مسافری این مسیر، چرا تاکنون اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای، اداره مسکن و شهرسازی و در راس این دو فرمانداری ویژه طبس به جد پیگیر واگذاری پروژه به پیمانکار دیگر و اقدام عاجل به منظور تکمیل این پروژه را نداشته اند؟!

متاسفانه پس از وقوع این حادثه، مصدومان در بیمارستانهای طبس و فردوس با سی تی اسکن سوخته مواجه شده و توسط اورژانس هوائی به مرکز استان منتقل می‌شوند که باتوجه به قول مساعد دکتر جان بابایی طی سفر اخیر به طبس، تعلل دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و نیز عدم پیگیری مسئولان اجرائی شهرستان جای سوال است؟!

چرا مسئولانی که خود باید پاسخگوی عملکردشان باشند پس از جان باختن جمعی از هموطنان طلبکار شده و به یاد مشکلات مردم افتاده اند؟! چگونه است که با وجود رتبه چهارم شهرستان در اعتبارات استانی و نیز عدم تخصیص تجهیزات مورد نیاز در زمان تصدی استاندار پیشین، صدای واحد مستلزم نگاه ویژه استان است و حال تمامی قصورات بر گردن مرکز استان می‌باشد؟!

امروزعمق مظلومیت مردمی بود که قانع بودنشان را به قیمت جانشان پرداخت کردند و متاسفانه چوب سیاسی کاری مسئولانشان را تحمل می‌کنند!

امیدواریم مسئولین شهرستان، پیگیری خود را در عمل اثبات نموده و به دور از شانتاژ رسانه ای و حواشی سیاسی، خدمت به مردم مظلوم منطقه را تنها هدف خود قرار دهند چرا که به فرموده مقام معظم رهبری:« می‌گویند باید این کار بشود، باید آن کار بشود»؛ مخاطب این بایدها کیست؟ خود ایشان! نه هیچ‌کس دیگر/طبسیا
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن