‍ ‍ #فدکیه الله جمیل و یُحبُّ الجمال ✅ابزار هنر بی شک

‍ ‍ #فدکیه

الله جمیل و یُحبُّ الجمال

✅ابزار هنر بی شک ، رساترین و بلیغ ترین و کاری ترین ابزار ابلاغ و تبلیغ پیام معارف دین است ، من بارها گفته ام هر پیامی و هر فرهنگی تا در قالب هنر ریخته نشود شانس نفوذ و گسترش ندارد و ماندگار نخواهد ماند.
مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)

شیعه #فدک را تنها یک حق ، که حقیقت دفاع از حریم عصمت ولایت می داند ، در خطبه فدکیه بود که دریای بی انتهای علم فاطمی بر همگان آشکار گشت و آن خطبه زهرایی تا ابد تاج سر شیعه ماند تا پرچم سرافراز علیّ ولی الله میان شیعیان دست به دست گردد.

امسال در ایام شهادت آن مظلوم روزگار شهر طبس شاهد اجرای نمایش میدانی فدکیه با هدف شناساندن پیام #خطبه_فدکیه به نسل جوان توسط جمعی از نیرو های بسیجی و جهادی و انقلابی بود که تمام وجود عشق و علاقه خود را به آن ساحت قدسیه ابراز مودّت کرده و اقامه عزای او را در قالب هنر اصیل اسلامی و انقلابی به نمایش گذاشتند که با استقبال بی نظیر مردم و قشر های مختلف مواجه شد.

بدین وسیله مراتب سپاس و قدردانی خود را با تمام وجود تقدیم این عزیزان می کنم و از همه کسانی که در برگزاری این نمایش میدانی با جامعه زنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس همکاری کردند بویژه کارگردان انقلابی و جهادی این نمایش ،همه بازیگران و دست اندر کاران این نمایش ، انجمن هنر های نمایش طبس ، شهرداری و و پرسنل خدوم آن، اداره راه و شهرسازی ، اداره آبفای شهری ،آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) ، اداره صنعت معدت و تجارت ،خیرین شهرستان،گروه کارگردانی،کارگروه فاواو فضای مجازی،کارگروه آماد و پشتیبانی،کارگروه طراح لباس و گریم،کارگروه مالی،کارگروه پرچم و تشریفات،کارگروه تحقیق و پژوهش ،کارگروه صحنه و دکور،کارگروه فرهنگی ، که در اجرای برنامه هاما را یاری نمودندتقدیر وتشکر می کنم . امید است که این گام کوچک ، مرهمی بر قلب نازنین منتقم منتظرش ، مهدی آل محمد (عج) باشد.

ان شاالله

سرهنگ دوم پاسدار رمضانعلی فرحبخش ثانی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن