#کمپین_دستهای_سبز ✅با تحویل #کیف #کفش #لباس دست دوم و نو و

#کمپین_دستهای_سبز
✅با تحویل #کیف #کفش #لباس دست دوم و نو و در صورت امکان وجه نقد نیازمندان بخش دستگردان را یاری فرمایید.
اهالی مردم خوب بخش دستگردان و شهرستان طبس
✅اگر لباس یا کفش  نو و یا دست دوم تمیز  دارید و یا توان کمک مالی دارید در صورت تمایل میتوانید به مردم نیازمند هدیه بدهید، با این کار خوب و خداپسندانه هم به چندنفر کمک کردید و هم از محیط زیست حفاظت می کنید.

✅ضمن تشکر از همه افرادی که لباسهای نو و دست دوم خود را به بنده تحویل داده اند اینجانب در چندین نوبت  لباسهای نو و دست دومی که شما به من تحویل دادید به مناطق عشایری و روستاهای محروم بخش  برده و به صورت رایگان بین انها توزیع کردم و یا حضورا با مراجعه به خود انبار در عشق آباد آنچه مورد پسند بوده به نیازمندان تحویل شده .
✅مردم خوب بخش دستگردان  در آستانه سال نو بی شک لباس‌هایتان را زیر و رو می کنید کمد ها را تمیز خواهید کرد. قطعا خیلی از لباس‌ها درون کمدتان مدت‌هاست خاک می‌خورند، افرادی هستند  که به همین لباس های بی‌استفاده شما به‌شدت نیاز دارند. حالا اگر دوست دارید کمد لباس‌هایتان را خلوت کنید و لباس‌های بی‌استفاده خود را به افراد نیازمند ببخشید، می‌توانید در این هدف خیر  با ما همراه باشید.
✅  هستند لباسهایی که کوچک شده اند  و یا دیگر برای ما آن کارایی لازم را ندارند . این لباس‌ها را شناسایی کنید و دقت کنید لباس‌هایی که می‌بخشید از پاکیزگی لازم برخوردار باشند. لباس‌هایی که برای بخشیدن آماده می‌کنید محدودیت سنی خاصی ندارد. در هر سنی که باشید می‌توانید در این کار خیر شرکت کنید.  لباسی را که شناسایی می‌کنید خوب بشویید و اگر احتیاج به ترمیم دارد حتما آن را ترمیم کنید. شما در حقیقت لباس‌هایتان را به فردی می‌بخشید که او هم از کرامت انسانی برخوردار است، پس باید این لباس درخور شأن و شخصیت او نیز باشد .
لذا اگر حاضر هستید در این کار خیر شریک باشید و لباسهای دست دوم و نو خود را به نیازمندان هدیه بدهید
✅ضمنا از عشق آبادی های مقیم تهران ، سمنان ،مشهد و دیگر شهرستانهای کشور که قصد آمدن  به وطن خود را در ایام عید نوروز  دارند خواهشمند است ضمن اینکه خود در این کار خیر شریک شوند از همسایه های خود نیز تقاضا نموده که در این کار خیر شریک شده و کمکهایی آنها را نیز دریافت و برای ما بیاورید
 
✅ اینجانب امیدوارم که بتوانم با  نهایت احترام کمکهای شما را  به افراد نیازمند  اهدا کنم  و شما هم سهم بزرگی در انجام این کار خداپسندانه  داشت باشید . چه نعمتی بزرگ‌تر از اینکه بتوان به کسی کمک کرد و به واسطه آن دلی  را در آستانه سال جدید  شاد کرد.
منتظر یاری سبزتان هستیم
به  شماره 
 ۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ 
  تماس بگیرید  تا کمک های شما را درب منزلتان تحویل بگیرم .

✍با تقدیم احترام علی رجب زاده
نایب رئیس هیات امناء موسسه خیریه امام حسن مجتبی علیه السلام عشق آباد.
لینک کانال عشق آباد خبر
https://t.me/joinchat/AAAAAD6vCRFVEoSzkxRtLg
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن