هشدار در خصوص دانلود نرم افزار همدم یاب ، صیغه

هشدار در خصوص دانلود نرم افزار همدم یاب ، صیغه یاب و…..!!!

سرهنگ محمد پور رئیس پلیس فتای خراسان جنوبی:

♦️اخیرا بعضی از کانالها ، گروه ها و یا صفحات شبکه های اجتماعی اقدام به فروش نرم افزارهایی به نام دوربین لخت کننده ، صیغه یاب ,همدم یاب و…. می کنند و برای اثبات کارکرد نرم افزار خود فیلم ها و عکس هایی را با این موضوع جهت ترغیب به خرید یا دانلود بارگذاری می کنند.

♦️با رشد سریع شبکه های اجتماعی بازار برخی از کاربران بسیار پر رونق شده است که درآمد آن ها از فروش نرم افزار های دروغین از جمله صیغه یاب است .

♦️این نرم افزار ها که به نحوی وجود خارجی هم ندارند و تنها تصاویری که از آن ها منتشر شده است به صورت جعلی و فتوشاپی است تنها جنبه کسب درامد برای برخی از افراد را دارد.

♦️ این گونه نرم افزارها که با پرداخت مبلغی ناچیز قرار است به دست خریداران برسد هدفی جز کلاهبرداری ندارند به طوری که سازندگان این نرم‌افزارها با طراحی درگاه پرداخت اینترنتی جعلی (فیشینگ) کاربرانی که قصد پرداخت اینترنتی دارند را به این صفحه جعلی هدایت کرده و قربانیان نیز در این صفحه جعلی تمام اطلاعات بانکی نظیر شماره کارت، رمز دوم وccv2 کارت بانکی خود را را وارد می‌کنند که در ادامه کلاهبرداران با استفاده از این اطلاعات تمام موجودی حساب قربانیان را به سرقت می‌بردند.

✅توصیه ها:

در برخورد با اینگونه نرم افزارها به آنها هیچ اعتنایی نکنید

به هیچ عنوان این نرم افزارها را دانلود نکنند چون ممکن است سیستم ویا گوشی شما را آلوده کنند و اطلاعات شخصی شما را به سرقت ببرند.

کاربران از ارائه اطلاعات و تصاویر شخصی در چنین نرم افزارهایی خودداری نموده و به آنها اعتماد ننمایند زیرا مراجعین به اینگونه نرم افزارها معمولاً قصد ازدواج نداشته و صرفاً هدفشان سوء استفاده و کلاهبرداری از افراد می‌باشد.
@eshkabar
کاربران عزیز دقت داشته باشند چه اطلاعاتی را در سایت ها و شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارند چون کلاهبرداران از اطلاعات و تصاویر منتشر شده شما برای ایجاد هویت جعلی و هدف گذاری برای کلاهبرداری استفاده خواهند کرد.

کاربران این ذهنیت را از خودشان دور کنند که از طریق اینگونه نرم افزارها می توانند شریک مناسب زندگی خود را پیدا کنند و به دنبال شریک زندگی خود در فضای حقیقی باشند.

سرهنگ محمدپور در پایان گفت: کاربران هشدار‌های پلیس فتا را جدی بگیرند و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای ‌مجازی یا پیام‌رسان‌های‌‌موبایلی مراتب را از طریق نشانی پلیس‌فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش نمایند.
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن