‍ برای اولین بار در طبس

‍ برای اولین بار در طبس
تولید انرژی پاک توسط مددجویان پرتلاش و توانمند کمیته امداد امام خمینی ره طبس
مهندس بیضی زاده ضمن بیان این خبر افزود تعداد ۹ پنل خورشیدی ویژه مددجویان کمیته امداد در مناطق محروم با همکاری شرکت توزیع برق طبس بزودی نصب و برق تولیدی انان وارد مدار می شود.

 وی با بیان اینکه این طرح علاوه بر درآمد زایی و محرومیت زدایی در توانمند سازی اقشار ضعیف بسیار موثر است، افزود: هدف از اجرای این طرح، فروش تضمینی برق توسط مددجویان به شرکت توزیع برق بوده و برای هر کیلو وات برق تولیدی ۸ هزار ریال به فرد تعلق می‌گیرد که این مبلغ توسط یک کنتور در پایان هر دوره قرائت و درامد آن نقدا به حساب تولید کننده واریز می‌شود.

وی گفت برای اجرای این طرح به مددجویان متقاضی واجد الشرایط ۳۰۰ میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه از محل منابع بانکی و صندوق قرض الحسنه امداد ولایت با بازپرداخت ۶۰ ماهه پرداخت گردید .

وی با بیان اینکه طرح نیروگاه خورشیدی کاملا بومی است افزود این طرح دارای بازدهی مناسب در تولید برق است که می تواند به عنوان یک فرصت استثنایی برای اشتغال و توانمندسازی خانواده های تحت حمایت از انها بهره برند.

رییس کمیته امداد امام خمینی در خصوص میزان تولید و درامدزایی پنل برق برای مددجویان تحت حمایت گفت هر پنل خورشیدی توانایی تولید ۵ کیلو بایت در ساعت برق را دارد که در مجموع ۹ هزار کیلو وات ساعت برق به صورت سالانه تولید می شود.
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن