استقبال_بی_نظیر_و_حیرت_انگیز_گردشگران_و_مسافرین_نوروزی_از_تپه_های ماسه_بادی_حسن_آباد_اعتماد همراه با جشن بادبادک ها بودیم اما با

استقبال_بی_نظیر_و_حیرت_انگیز_گردشگران_و_مسافرین_نوروزی_از_تپه_های ماسه_بادی_حسن_آباد_اعتماد همراه با جشن بادبادک ها بودیم اما با وجود این استقبال گسترده متاسفانه آب سرویس های بهداشتی بنا بر اعلام ساکنین روستا، توسط اداره آب و فاضلاب قطع شده بود که سوال برانگیز است.
جای سوال است که چرا بعد از حدود ۳ سال از  وصل شدن این آب به سرویسهای بهداشتی (چه به صورت مجاز یا غیر مجاز )  و قطع آن در روز تعطیلی و زمانی که هیچ اداره ای پاسخگو نیست کار درستی بوده ؟
یزید آب را بر روی امام حسین و یارانش  بست و در این روز شاهد بسته شدن آب بر روی بیش از ۲۰۰۰ گردشگر بودیم که شیرینی تفریح را برای آنها تلخ کرد و خواسته یا ناخواسته کار زشت و ناپسندی است که چه بسا دست های پنهانی پشت سر این قضیه می باشد.
اکنون که معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس جناب آقای #مهندس_طلایی توجه ویژه ای به صنعت گردشگری دارند  لازم است از اقدامات ارزشمند ایشان تشکر گردد آیا این اقدام اداره آب و فاضلاب زیر سوال بردن خدمات دولت تدبیر و امید نمی باشد؟
 از مسئولین محترم مربوطه تقاضا داریم به صورت فوری موضوع را بررسی و مشکل را مرتفع نموده و گردشگران و مسافرین نوروزی را از حداقل امکانات لازم محروم نفرمایند.
منتظر پاسخ از سوی مسوولین محترم هستیم.
عشق آباد خبر

@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن