دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر طبس خبر

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر طبس خبر داد

✅ فعالیت خیمه‌های فرهنگی در ورودی باغ گلشن طبس/ رسانه‌ها در ترویج امربه‌معروف پیشگام باشند

رمضانعلی فرحبخش‌‌ثانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری فارس در طبس در خصوص ویژه‌برنامه‌های نوروز سال جدید ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر شهرستان طبس در راستای احیای فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر در جامعه اظهار داشت: بارها در آیات و روایات به امربه‌معروف و نهی از منکر تأکید شده است که باید در مقابل این مشکلات ایستادگی کرد، بنابراین مسؤولان در نظام اسلامی وظیفه سنگینی دارند که باید حساس‌تر باشند.

وی تصریح کرد: امربه‌معروف و نهی از منکر فریضه بسیار بزرگی است که واجبات دیگر نیز وابسته به آن هستند و از این رو حیات و بقای دین و احکام به امربه‌معروف و نهی از منکر وابسته است و اگر به این دو واجب عمل نشود واجبات دیگر نیز از یاد می‌روند.

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر طبس با تأکید بر اینکه برای نهادینه کردن و احیای امربه‌معروف و نهی از منکر رسالت خبرنگاران و رسانه‌ها سنگین‌تر است، گفت: امربه‌معروف نوشتاری و لسانی را مقام معظم رهبری در رأس کار قرار داده‌اند که باید به آن توجه ویژه شود.

فرحبخش‌‌ثانی ادامه داد: برپایی جایگاه امربه‌معروف و نهی از منکر در محل تفریحی تاریخی باغ گلشن، شیفت‌بندی بسیجیان در باغ گلشن در قالب گروه‌های سه یا چهارنفره و احیای فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر و تذکر لسانی از مهم‌ترین برنامه‌های نوروز است.

وی اظهار کرد: تذکر لسانی و ارشادی، برپایی نمایشگاه محصولات فرهنگی و کتاب، ایجاد جایگاه آبجوش صلواتی، پخش اذان و برگزاری نماز جماعت از دیگر برنامه‌های نوروز در این مکان است.

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر طبس گفت: فضاسازی سطح شهرستان و چند مکان تفریحی، فعالیت در منطقه ییلاقی و گردشگری روستاهای خرو و ازمیغان با تذکر لسانی و توزیع کتاب قانون امربه‌معروف و نهی از منکر در بین مسافران و مجاوران از دیگر اقدامات بسیج در ایام نوروز است.

فرحبخش‌‌ثانی در خصوص ترویج فرهنگ امربه‌معروف و نهی از منکر در جامعه، اظهار داشت: فرهنگ‌سازی، آموزش، پای کار آمدن همه مسؤولان و مردم از مهم‌ترین عوامل ترویج این فریضه الهی است.

منبع: فارس
✍️خبرنگار: سیدحسن ارغوانی
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن