‍ گزیده ای از خطبه های این هفته عشق آباد

‍ گزیده ای از خطبه های این هفته عشق آباد مورخ ۱۷ فروردین ۹۷ توسط حجه الاسلام والمسلمین تکمیلی
حجت الاسلام و المسلمین تکمیلی امام جمعه شهر عشق آباد و بخش دستگردان در خطبه اول از نماز جمعه این هفته ضمن دعوت به رعایت تقوا به بیان ویژگی های متقین نهج البلاغه امیرالمؤمنین علیه السلام پرداختند.

✔️ امام جمعه محترم عشق آباد در خطبه دوم نماز جمعه این هفته به چهار موضوع اشاره کردند:

✔️ حجت الاسلام و المسلمین تکمیلی امام جمعه شهر عشق آباد به نقشه جدید دشمن برای سیاه‌نمایی اوضاع کشور اشاره کردند و بیان داشتند تلاش گسترده رسانه‌ای استکبار بر این است که ایران را کشوری بحران زده در همه عرصه‌های سیاسی اقتصادی اجتماعی و فرهنگی نشان دهد در حالی که مقام معظم رهبری دستاوردهای بسیار زیاد انقلاب اسلامی بعد از چهار دهه را بیان داشتند و البته به مشکلات نیز اشاره کردند که باید در مسیر رفع آن تلاش کرد.

✔️ حجت‌الاسلام و المسلمین تکمیلی در بخش دوم از سخنان خود به سالروز اعلام تاسیس رژیم غیرقانونی و اشغالگر صهیونیستی اشاره کردند و بیان داشتند امروز رژیم غاصب اسرائیل در لوای حمایت آمریکا در حال جنایت است و جوامع اسلامی را درگیر اختلاف داخلی کرده است و از طرفی قبیله خائن و کوته‌بین آل سعود هم از این جنایات حمایت می‌کند. آل سعود از طرفی مردم بی گناه یمن و زنان و کودکان یمن را که مسلمان هستند به خانه خاک و خون می‌کشد و از طرفی از کشتار مسلمانان فلسطین حمایت می کند. اما با عنایت الهی روز به روز به زوال و نابودی خود نزدیک تر می شوند.

✔️ امام جمعه عشق آباد در بخش سوم سخنان خود به شعار سال اشاره کردند و بیان داشتند پشتوانه حمایت از کالای ایرانی توجه به درون و تکیه کردن به دیگران و البته دشمنان است ایشان با توجه به ۲۰ فروردین روز ملی فناوری هسته ای بیان داشتند یکی از دستاوردهای نگاه به درون و باور ما میتوانیم موفقیت‌های کشور در فناوری هسته‌ای است.
حجت الاسلام تکمیلی اعلام داشتند برای تحقق این شعار هم مردم و هم مسئولین باید از روحیه مصرف گرایی و اسراف و اشرافی گری پرهیز کنند.

✔️ امام جمعه دستگردان در بخش پایانی سخنان خود بیان داشتند حمایت از کالای ایرانی در منطقه ما باید در حمایت از کالای دستگردان متبلور شود بهترین روغن کنجد، بهترین زعفران، سیر، داروهای گیاهی و لبنی محصولات این بخش گسترده است که باید به همه استان و استان های مجاور معرفی شود.
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن