بیوت معظم صفوی و خوش چشم، خاصه سروران معظّم و

بیوت معظم صفوی و خوش چشم، خاصه سروران معظّم و معزی؛ حاج ابوالحسن، حاج ابوالقاسم و حاج محمدجعفر صفوی، علی آقا و آقا محمدرضا خوش چشم و اخوان محترم؛

بانو صفوی را به حق می توان یک مامِ معنوی برای دستگردان نامید چرا که خاندان آن فقیده صالحه، بیش از یک قرن است که پرچمدار تبلیغ شریعت نبوی در آن سامان هستند و مردمان دشتِ گُردان، از نای نیاکان تا نوای نوادگان او مدح و مرثیه آل الله را شنیده و می شنوند و به یمن اخلاص این سعیده صالحه، جویبار حنجره فرسایی در رثای اهل بیت علیهم السلام در این قبیلهِ قابل همچنان جاری است.
آنچه وسعت این اندوه را بر قلوب شما هموار می کند، اندیشیدن به این حقیقت ناب است که روح آن سعیده صالحه در محملی از نور منابر و مجالس آئینی پدران و همسر و اخوان و فرزندان و نوادگان و… به عرش اعلی سفر کرده و به راستی که چنین معراجی رَشک کروبیان و غایت مُنای مریدان است.
دستگردان بزرگ، کوچک تر از آن است که مرهمی شایسته در فراق ” امُّ الذاکرین ” آن دیار تقدیم کند. ادبیات را وانهاده در نهایت ادب و در مقام طلب، از خدای بزرگ برای آن مادر ملکوتی، حشر با ابرار و برای شما عزیزان، صبوری احرار را مسالت می کنیم.

▪️امناء و نماز گزارن اماکن مذهبی محله میان آباد
▪️طلاب و روحانیون محله، مقیم شهر مقدس قم
▪️ذاکران اهل بیت علیهم السلام در محله میان آباد
▪️بوستان شعر اهل بیت علیهم السلام دستگردان
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن