طبسیا : سرپرست شبکه بهداشت و درمان طبس خبر داد ✅

طبسیا :
سرپرست شبکه بهداشت و درمان طبس خبر داد

✅ خدمات‌رسانی اورژانس هوایی طبس به ۲۴ نفر مصدوم در طرح نوروزی

✅ حجم بالای گردشگر طبس، نیازمند توجه ویژه مسؤولان در حوزه درمان است

وحیدرضا گازرانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما در طبس در خصوص خدمات‌رسانی به مسافران در طرح امداد نوروزی اظهار داشت: شهرستان طبس در نوروز سال جدید آمار بسیار خوبی در جذب مسافر و گردشگران به خود اختصاص داده و این نشان از ویژه بودن این شهرستان در سطح کشور است.

وی تصریح کرد: طرح امداد مسافران نوروزی از ۲۵ اسفند سال گذشته آغاز و تا ۱۳ فروردین سال جدید تعداد ۱۱ پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهری و جاده‌ای و یک پایگاه اورژانس هوایی در ایام طرح نوروزی به مسافران و مراجعین خدمات‌رسانی کرده‌اند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان طبس افزود: از مجموع ۹۳۴ نفری که به اورژانس ۱۱۵ مراجعه داشته‌اند تعداد ۳۱۴ بستری و ۶۲۰ نفر به‌صورت سرپایی درمان شده‌اند.

گازرانی ادامه داد: تعداد کل بیمارانی که توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان منتقل شده‌اند ۳۱۴ نفر بوده است که از این تعداد ۱۴۱ مورد تصادفی و ۱۷۳ مورد سایر بیماری‌ها بوده است.

وی در خصوص خدمات اورژانس هوایی، گفت: در زمان اجرای طرح امداد نوروزی ۱۶ مورد پرواز انجام و ۲۴ مصدوم جهت درمان جابجا و از خدمات اورژانس هوایی بهره‌مند شدند که برخی از مصدومان نیز به مرکز استان اعزام شده‌اند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان طبس اضافه کرد: در مجموع طی مأموریت‌های اورژانس طبس تعداد ۶۲۰ نفر در محل حادثه و به ‌صورت سرپایی مداوا و کل بیماران اورژانس ۱۱۵ تعداد ۹۳۴ نفر بوده است که ۱۸۱ نفر بیماران تصادفی و ۷۵۳ نفر سایر بیماران می‌باشند که از ۱۸۱ مورد تصادفی ۱۶۴ مورد آن به بیمارستان طبس و ۱۷ مورد به سایر درمانگاه‌ها منتقل شده‌اند.

گازرانی در خصوص کمبودهای بیمارستان طبس گفت: طبس با توجه به اینکه قطب گردشگری در سطح استان است باید به لحاظ امکانات درمانی مورد توجه قرار گیرد و نیازمند توسعه بخش‌های تشخیصی پیشرفته و تخصصی می‌باشد.

وی عنوان داشت: امیدواریم قول‌‌های معاون وزیر بهداشت با همکاری معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس محقق و بتوانیم طبس را به قطب درمانی منطقه تبدیل کنیم تا بیمارانی که از سایر نقاط از قبیل دیهوک، عشق‌آباد، بشرویه و خوربیابانک نیز به این بیمارستان مراجعه می‌کنند را درمان کنیم.

✍ خبرنگار: سیدحسن ارغوانی

—————————————–
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن