✅امام جمعه عشق اباد : اگرچه گفته شده اداره امور

✅امام جمعه عشق اباد : اگرچه گفته شده اداره امور عشایر در بخش دستگردان به صورت مستقل راه اندازی شده، اما واقعیت این است که ما هنوز این موضوع را به صورت واقعی ندیده‌ایم.
حجت الاسلام و المسلمین تکمیلی امام جمعه شهر عشق آباد و بخش دستگردان در خطبه اول از نماز جمعه این هفته ضمن تبریک بعثت نبی گرامی اسلام به برخی از اهداف بعثت اشاره کردند و بیان داشتند پیامبر مبعوث شد برای تربیت انسان و پاکی از زشتی و پلیدی گناه و همچنین برپایی عدالت در جامعه.

✔️ امام جمعه محترم عشق آباد در خطبه دوم نماز جمعه این هفته به سه موضوع کلی اشاره کردند:

✔️ حجت الاسلام و المسلمین تکمیلی امام جمعه شهر عشق آباد به تحرکات اخیر رژیم صهیونیستی و آمریکا اشاره کردن و بیان داشتند جنایت فرودگاه تیفور بی پاسخ نخواهد ماند ولی این اقدامات نشان می دهد که امروز انقلاب اسلامی در اوج عزت و اقتدار است و دست برتر در تحولات منطقه از آن ایران اسلامی است.

✔️ حجت‌الاسلام و المسلمین تکمیلی در بخش دوم از سخنان خود به مشکلات اقتصادی و تحولات بازار ارز اشاره کردند و اعلام داشتند که تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی نسخه اقتصاد مقاومتی است که با حمایت از کالای ایرانی تکمیل می‌شود.
در مشکلات ارزی در روزهای اخیر برخی به دنبال سودجویی اقتصادی بودند که باید با آنها به شدت برخورد شود و برخی هم به دنبال تسویه حساب سیاسی بودند و انگشت اشاره به سمت دیگران دراز می کردند که هیچکدام از اینها درست نیست و باید همه به دولت کمک کنیم تا ثبات اقتصادی و ارزش پول ملی حاصل شود.
 
یکی از مصادیق حمایت از کالای ایرانی استفاده از پیام رسان های داخلی است، همان طور که برخی از مسئولان تلگرام را یکی از عوامل التهاب آفرین در بازار ارز معرفی کردند

✔️ امام جمعه عشق آباد در بخش سوم سخنان خود در زمینه بخش دستگردان بیان داشتند که مشکلات بخش برای همه روشن است و باید در عمل برای مرتفع شدن آنها گام برداشت آنچه مسلم است با حرف زدن چیزی به دست نمی‌آید. مدت‌هاست نشستیم و رصد کردیم و مشکلاتی را که با زندگی مردم ارتباط مستقیم دارد اعلام داشتیم؛ مشکل راه های مواصلاتی، مشکلات کشاورزی، مشکلات عشایر، مشکل سرمایه‌گذاری و اشتغال از اهم این مشکلات است.

حجت الاسلام تکمیلی بیان داشتند اگرچه گفته شده اداره امور عشایر در بخش دستگردان به صورت مستقل راه اندازی شده، اما واقعیت این است که ما هنوز این موضوع را به صورت واقعی ندیده‌ایم.
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن