بسم الله الرحمن الرحیم ضمن تبریک میلاد سراسر نور قطب عالم

بسم الله الرحمن الرحیم

ضمن تبریک میلاد سراسر نور قطب عالم امکان حضرت امام زمان (عج)

 دوازدهم اردیبهشت ماه سالروز شهادت متفکر و فیلسوف عالی مقام و استاد فرزانه شهید مرتضی مطهری و آغازین روز هفته بزرگداشت معلم یادآور تلاش و مجاهدت مردان و زنان فرهیخته و فرهنگ سازی است که در تاریخ پرافتخار شهرستان طبس در حریم معطر و نهاد مقدس مدرسه زیباترین جلوه های تعلیم و تربیت را به نمایش گذاشته و فرزندان این دیار فرهنگ دوست را به گوهر دین و اخلاق و دانایی زینت می بخشند.
معلم یادآور تلاش بی‌تکلف و بدون چشمداشت است.

معلم ادامه‌دهنده راه انبیا است و تلاش می‌کند آینده انسان‌‌ها را تضمین کند. معلمان طلایه‌داران پیشرفت و تعالی در هر کشور و جامعه‌ای می‌باشند وهمچون خورشیدی تابناک بر تارک جوامع بشری می‌درخشند و پیامبر گونه رسالت خطیر هدایت و روشنگری و نجات انسان‌ها،از دام ظلمت،جهالت،شقاوت و ضلالت را بر عهده دارند.

بی شک معلمان وارثان انبیای بزرگ بشریت اند و واسطه ای برای هدایت، پرورش و تعلیم انسان به سوی آموزه های خداوندی و چه زیبا بزرگ معمار انقلاب اسلامی(ره) فرمودند: « معلمی شغل انبیاست»

اینجانب ضمن تبریک این روز فرخنده به معلمان؛از زحمات و همکاریهای بی شائبه همه معلمان فرهیخته، اندیشمند و پرتلاش شهرستان عالم پرور و عالم دوست طبس  در راستای حوزه علم و دانش این شهرستان کمال تقدیر و تشکر نموده و از خداوند متعال توفیق روز افزون را برای یکایک این تلاشگران خواستارم.

✍ #مهدی_مرادی_رییس_شورای_اسلامی_شهرستان_طبس

@eshkabar
ارسال شده توسط:mohammadreza
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن