حجه الاسلام تکمیلی امام جمعه عشق اباد: متاسفانه باید گفت

حجه الاسلام تکمیلی امام جمعه عشق اباد: متاسفانه باید گفت مدیریت بحران بخش خود دچار بحران است کمبود امکانات و ادوات امدادرسانی موجب تهدید جان مردم شده است.
حجت الاسلام و المسلمین تکمیلی در  خطبه‌های اول نماز جمعه این هفته درباره برکات ماه مبارک رمضان بیاناتی داشتند و تاکید کردن مردم در این ماه مبارک از ظرفیت مساجد و روحانیون استفاده کافی داشته باشند.

 امام جمعه محترم دستگردان در خطبه دوم نماز جمعه مطالبی را در سه محور بیان داشتند. 

۱. ایشان در زمینه برجام تاکید کردند “حفظ عزت و عظمت ملت ایران”  در اولویت تصمیم ها باشد.  در این معاهده و قرارداد بین المللی  اگرچه برای ما فوایدی همچون رفع برخی قطعنامه‌ها و نگاه‌ها  داشت اما ضررهای جدی هم داشت  خروج آمریکا از برجام تجربه  دیگری شد از اینکه هیچگاه نباید به دشمن اعتماد کرد. کار دشمن دشمنی است  اگرچه با دستکش مخملی  و لبخند دیپلماتیک  روبرو به استقبال ما بیاید.
مقام معظم رهبری فرمودند “بارها گفته بودیم به آمریکا اعتماد نکنید این هم نتیجه اش. درباره مذاکره با سه کشور اروپائی هم می‌گوییم به اینها هم نباید اعتماد کرد و برای هر قرارداد تضمین های واقعی  بگیرید وگرنه نمی شود به این شکل حرکت را ادامه داد”

حجت الاسلام  تکمیلی  افزودند کشورهای اروپایی هم مانند آمریکا غیرقابل اعتماد هستند.

۲. نشانه غیرقابل اعتماد بودن کشورهای اروپایی سکوت آنها در جنایات اسرائیل است رژیم ننگین صهیونیستی با حمایت آمریکا و اروپا و دولتهای مرتجع اسلامی، جنایات بزرگی را انجام می‌دهد که در روز نکبت، این رژیم با حمایت آمریکا همزمان با انتقال سفارت خود به قدس جنایت بی سابقه ای با شهادت بیش از ۶۰ فلسطینی و بیش از ۲۷۰۰ زخمی انجام داد.

۳. حجت الاسلام و المسلمین تکمیلی در بخش پایانی از سخنان خود به سیل اخیر در برخی از روستاهای بخش دستگردان اشاره کردند و ضمن تقدیر از مسئولین در امداد رسانی به مردم بیان داشتند متاسفانه باید گفت مدیریت بحران بخش خود دچار بحران است کمبود امکانات و ادوات امدادرسانی موجب تهدید جان مردم شده است در بخش به این گستردگی لازم است حداقل سه پایگاه آتش نشانی ایجاد شود و ادوات سنگین برای جلوگیری و یا مدیریت بحران در بلایای طبیعی در خود بخش مستقر شود که خواسته ما از مسئولین پیگیری جدی این امور است .
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن