پیام شهردار عشق اباد بمناسبت شب‌های قدر، شهادت حضرت علی(ع)

پیام شهردار عشق اباد بمناسبت شب‌های قدر، شهادت حضرت علی(ع) و رحلت امام خمینی(ره)

#محمودملکی ، شهردار عشق اباد  در پیامی ضمن دعوت از شهروندان برای شرکت در راهپیمایی روز قدس و بزرگداشت مقام بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، شهادت مولی الموحدین حضرت علی(ع) را تسلیت گفت.

⚫️به گزارش روابط عمومی شهرداری عشق اباد متن پیام شهردار عشق آباد  به مناسبت شهادت مولی الموحدین حضرت علی(ع) و به مناسبت
⚫️بزرگداشت مقام بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، به این شرح است:

رمضان ماه عظیمی است؛ ماه سخن گفتن با خدا و شنیدن صدای وحی؛ بارش نم‌نم باران برکت برای ضیافت عاشق و معشوق؛ فرصت لبیک به ندای “بازآی” پروردگار؛ و امسال، رمضان ایران اسلامی،
⚫️نوزدهمین روز خود (سالروز ضربت خوردن حضرت علی(ع)، مولای عدل و منادی آزادی خواهی) از سویی و رحلت جانگداز معمار کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) را قرین هم دارد و چه نیک همنشینی دارد که فردای این روز، مصادف است با سالروز قیام پیر جماران در نیمه خرداد؛ و مگرنه آن که راه و رسم مکتب خمینی، تجلی نگاه با شکوه امیرمومنان بود و ما هر چه داریم از حب علی(ع) و پیروی از مرامنامه او به رسم عدالت و به نام حکومت علوی است.

⚫️از این مجال، شهادت امام اول شیعیان، حضرت علی(ع)، اول مرد آزادی خواه جهان، حقیقتی برگونه اساطیر که شهید محراب بود و ترجمان عدالت؛ و نیز رحلت جانگذار بنیانگذار جمهوری اسلامی، امام خمینی(ره) را عرض تسلیت دارم. امیدوارم نهضت عدالتخواهی که با تشیع علوی بر هستی جاری گشت و به دست امام خمینی(ره) در جهان معاصر احیا شد، به برقراری نظام جهانی منجی عالم بشریت حضرت ولی‌عصر(عج) بیانجامد که ما انتظار فرج از نیمه خرداد کشیم. 

⚫️در پایان، تمامی هموطنان، خاصه عشق آبادی های عزیز را دعوت به شرکت در راهپیمایی روز قدس می نمایم که بزرگداشت حماسی این روز در سال جاری با توجه به استمرار بداندیشی ها و بدکرداری های صاحبان زر و زور در دنیا، بر تمامی مسلمین واجب خواهد بود.

محمود ملکی
         شهردار عشق اباد
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن