➖روز جهانی قدس شکوفه ای از تدابیر اندیشمندانه وژرف نگری

➖روز جهانی قدس شکوفه ای از تدابیر اندیشمندانه وژرف نگری های سیاسی و جهانشمول حضرت امام خمینی (ره) به منظور حمایت همه جانبه مسلمانان جهان از قیام مردم مظلوم فلسطین بود که پایه گذار مقاومت شد .

➖روز قدس، روز تجلی دفاع از آزادی و حقوق مسلمانان بی دفاع فلسطین، روز استقامت، سرافرازی، عدالتخواهی و اتحاد دنیای اسلام است.

➖روز قدس امسال در حال برگزار میگردد که گوشه گوشه جهان اسلام در آتش ونزاع، درگیری، فتنه شیطان بزرگ از سوریه، عراق، یمن و بحرین گرفته تا شمال آفریقا می‌سوزد و در این میان حملات بی‌رحمانه سعودی‌ها به مردم مظلوم یمن و کشتار هزاران غیر نظامی بی‌دفاع و انهدام خانه‌های مردم و زیر ساخت‌های اقتصادی آنها حتی در ماه مبارک رمضان نیز ادامه دارد.

➖روز قدس روز اتحاد و یکپارچگی مسلمانان عالم علیه جبهه کفر و الحاد و ظلم و اشغالگری است ، روز برائت و اعلام نفرت مسلمان و آزادگان جهان از رژیم اشغالگر قدس و حامی بزرگ آن شیطان بزرگ است.

➖در روزقدس پیوند انقلاب اسلامی، مسلمانان جهان و مقاومت در برابر اسرائیل و آمریکا برقرار میشود .

➖ملت همیشه در صحنه ایران و مردم فهیم وسرافراز شهرستان طبس به نشانه سرکوبی ستم و در حمایت از آرمان‌های خمینی کبیر و همراهی تحت زعامت و رهبری ولی امر مسلمین جهان #امام_خامنه_ای و با همراهی مراجع عالیقدر، عالمان و مسئولان، امسال نیز در #راهپیمایی_روز_قدس، سنگ‌تمام خواهند گذاشت و برائت خود از جرثومه‌های فساد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی در زمین را اعلام خواهندنمود .

➖اینجانب به نوبه خود از جامعه فهیم و مومن مردم شهرستان طبس به ویژه خانواده بزرگوار شهدا ،جانبازان ،ایثارگران ، دانشجوایان ،ورزشکاران و مسئولین دعوت می نمایم همگام با آحاد ملت با حضوری گسترده در این #راهپیمایی بار دیگر همبستگی، صلابت و بیداری اسلامی را به جهانیان نشان دهند.»
سخنان گهربار و ارزشمند رهبر معظم انقلاب در روز رحلت امام خمینی ره راهگشای همگان میباشد

✍ #مهدی_مرادی
#رییس_شورای_اسلامی_شهرستان_طبس

@eshkabar
ارسال شده توسط:mohammadreza
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن