برگزاری جشنواره تجلیل از قرآن آموزان برتر و فعالان قرآنی

برگزاری جشنواره تجلیل از قرآن آموزان برتر و فعالان قرآنی
این مراسم که بعد از نماز مغرب و عشاء روز یکشنبه سوم تیر ماه ۹۷ در محل مهدیه عشق آباد و با حضور حجت الاسلام والمسلمین تکمیلی امام جمعه عشق آباد و تعدادی از مسئولین ادارات و نهادها و جمعی از قرآن آموزان مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت منهاج ، نمازگزاران و فعالان فرهنگی مذهبی برگزار شد . ابتدا امام جمعه عشق آباد در بیانات خود پیرامون اهمیت توجه به قرآن و استفاده از اوقات فراغت تابستان برای آموزش قرآن به دانش آموزان توصیه و تاکید نموده و از تلاشهای موسسه منهاج عشق آباد در این امر مهم تقدیر و تشکر نمودند
در این مراسم از ۵۰ نفر قرآن آموزان برتر موسسه قرآن و عترت منهاج عشق آباد که در آزمون سراسری قرآن و عترت اسفند ماه ۹۶ موفق به کسب نمره قبولی و امتیازات بالایی را کسب نموده اند  با اعطاء گواهینامه و کارت هدیه تجلیل و قدردانی شد . همچنین در این مراسم ۱۰ نفر از نوجوانانی که در جلسات جزء خوانی ماه مبارک رمضان حضور مرتب داشته و قرائت قرآن داشتند با اهداء کارت هدیه از طرف موسسه منهاج مورد تجلیل و قدردانی قرار گرفتند .
هیئت امناء مهدیه عشق آباد نیز از ۳۰ نفر مداحان و فعالان قرآنی و نوجوانان شرکت کننده که در مراسم مذهبی مهدیه در طول ماه مبارک رمضان حضورو تلاش بیشتری داشتند با اهداء هدایای نقدی و فرهنگی تقدیر کرد .
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن