. جناب آقای آملی لاریجانی رئیس محترم قوه قضائیه سلام؛ امروز #کنکور ۹۷ هم

.
جناب آقای آملی لاریجانی
رئیس محترم قوه قضائیه
سلام؛

امروز #کنکور ۹۷ هم به پایان رسید!
همانگونه که مستحضرید، برخی #موسسات_آموزشی با صرف هزینه‌های تبلیغاتی چند ده میلیاردی در #صداوسیما و با اغوای دانش آموزان معصوم، سودهای چندهزار میلیاردی به جیب می‌زنند‌. این #سوداگران_آموزشی، با ایجاد یک #شبکه_مخوف مویرگی سازماندهی شده در بدنه ضعیف آموزش و پرورش کشور برای نیل به اهداف غیر آموزشی خود، با به جان هم انداختن دانش آموزان در مقاطع مختلف ابتدایی و متوسطه برای شرکت در آزمون‌های دوره‌ای و تست زدن‌های بیهوده، #قاتلان_خلاقیت آینده سازان این کشور هستند.

و متاسفانه ثروت،قدرت و نفوذ این موسسات به حدی است که نظام آموزشی به تنهایی توان کوتاه کردن دست این #متجاوزان به فکر و اندیشه فرزندانمان و #حذف_کنکور را نداشته است.

به همین منظور, ما سازندگان مجموعه #دیرین_دیرین استدعا داریم قاطعانه با این #سوداگران_آموزشی برخورد و آنها به جرم #اخلال در #نظام_آموزشی کشور محاکمه فرمایید.

امیدواریم با #برخورد_جدی دستگاه #قضایی ، در سال تحصیلی آینده، آموزش و پرورش کشور از لوث وجود این موسسات آموزشی سودجو پاک شود.

در راستای دست یابی به همین هدف ما نیز در کنار دستگاه قضایی، برای #پشتیبانی از این #اقدام_آینده‌ساز ، تا کوتاه شدن دست این موسسات از نظام آموزشی کشور و #نجات #دانش_آموزان، با اختصاص بخش ویژه‌ای در #دیرین_دیرین و ساخت قسمت‌های متعدد ، نسبت به فرهنگ سازی و اطلاع رسانی همگانی اقدام خواهیم کرد.

با احترام
#محمد_ابوالحسنی
تهیه کننده دیرین دیرین
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن