حکم جایگزین جالبی که قاضی دادگاه عشق آباد برای متهم

حکم جایگزین جالبی که قاضی دادگاه عشق آباد برای متهم صادر کرد

⭕️دادنامه جالب از قاضی حسن زاده ریاست دادگاه عمومی بخش دستگردان در راستای  تحقق اقتصاد مقاومتی

علی رجب زاده_ به گزارش طبس نیوز از بخش دستگردان، فردی به اتهام عدم رعایت نظامات دولتی و الزامات قانونی ناشی از قانون کار در حیطه کارگاه در معدنی در بخش دستگردان طبس که منجر به #قتل غیر عمدی شده است علاوه بر پرداخت دیه کامل و پرداخت ۵۰ میلیون ریال جزای نقدی بدل از یک سال حبس تعزیری به عنوان مجازات جایگزین حبس در حق دولت محکوم شده است.

قاضی حسن زاده ریاست دادگاه عمومی عشق آباد در راستای سیاست‌های حبس زدایی دولت جمهوری اسلامی ایران و در تکمیل مجازات تعیین شده متهم و در راستای نهادینه کردن فرهنگ مصرف داخلی و حمایت از کالا ها و تولیدات وطنی وی را ملزم نموده تا در مدت حداکثر ۴ ماه اقدامات ذیل را انجام دهد:

ضمن ارائه و معرفی فهرست جامع و کاملی از فراورده ها کالاها و محصولات تولید شده در حوزه قضایی استان خراسان جنوبی شامل

۱- فرآورده های معدنی با تشریح زمینه‌های کاربردی و ایجاد کننده اشتغال آنها

۲ -اقلام و تجهیزات مورد نیاز اداری و لوازم تحریر

۳- اقلام و مواد خوراکی محصولات دامی و کشاورزی خواسته محصولات کشاورزی حوزه قضایی بخش دستگردان از جمله روغن‌های گیاهی مانند روغن کنجد و غیره
 لیست و فهرست کالاهای خارجی مشابه با تولیدات داخلی موجود در بازار و فروشگاههای بزرگ را جهت جلوگیری از ورود آنها به داخل و سایر اقدامات مقتضی در قالب کتابچه محصولات استان خراسان جنوبی تهیه و به سازمانها و ادارات ذیربط از جمله معاونت اقتصادی استانداری خراسان جنوبی سازمان تعزیرات سازمان صنعت معدن و تجارت اتحادیه‌ها و صنوف مربوط و…. تحویل نماید.

لازم به ذکر است این کتابچه می بایست به تعداد و تیراژ لازم چاپ و منتشر و از طریق آن معاونت به ادارات کل استان و زیر مجموعه های آن  نیز جهت بهره برداری لازم ارسال شود.

از آنجا که متهم در حوزه قضایی دستگردان در امور معدنی فعال است از باب مسئولیت‌های اجتماعی خود می بایست به طور رسمی متعهد شود از این پس در به کارگیری نیرو؛ حداقل به صورت کارگری از نیروهای بومی بخش استفاده نموده و زمینه اشتغال حداقل سه نفر را در طول یک سال بعد از قطعیت حکم فراهم نماید.

عشق اباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن