‍ ♌️همکاری دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی در

‍ ♌️همکاری دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی در طرحهای اشتغال،جذب سپرده گذار در صندوق امداد ولایت و تشویق خیرین در طرحهای خیرخواهانه( خصوصا نذرقربانی برای ایتام )کمیته امداد امام خمینی ره

در این جلسه که با حضور بخشدار مرکزی شهرستان ،دهیاران،شوراهای اسلامی روستاها و کارشناسان کمیته امداد برگزار گردید مهندس نوری زاده بخشدار مرکزی شهرستان طبس پیرامون نحوه همکاری و مشارکت دهیاران و شورای اسلامی با کمیته امداد مطالبی را بیان نمود .

درادامه بخشی معاون توانمند سازی کمیته امداد طبس نحوه فعالیت و چگونگی مساعدت و اجرای طرح های اشتغال و استفاده بهینه از فرصت بوجود امده و شرایط دریافت تسهیلات توسعه روستایی و عشایری بند ب تبصره ۱۶ سال جاری و نحوه سپرده گذاری در صندوق امداد ولایت و مزایای ان مطالبی عنوان نمود.
مصوبات جلسه :
مقرر گردید باتوجه به فرصت اندک تا پایان مرداد ماه افراد متقاضی وواجدشرایط توسط دهیاران و شورای اسلامی شناسایی و به کمیته امداد معرفی گردند،ضمنا در خصوص جذب سپرده در صندوق امداد ولایت نهایت همکاری و همراهی داشته باشند.

مقرر گردید به منظور خدمت رسانی مطلوبتر به نیازمند دهیاران و شورای اسلامی در طرح های خیرخواهانه کمیته امداد خصوصا طرح نذر قربانی در عید سعید قربان برای نیازمندان و ایتام مشارکت نمایند.
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن