مقام معظم رهبرى «شما ذخیره بزرگ الهى و یک ثروت

مقام معظم رهبرى «شما ذخیره بزرگ الهى و یک ثروت عظیم انسانى هستید که در دست دشمن غصب‏ شده بودید. خداى متعال شما را به ملّت و به این کشور اسلامى برگرداند».

روز ۲۶ مرداد، میهن اسلامى شاهد حضور آزادگان سرافرازى بود که پس از سال‏ها اسارت در زندان‏ها و اسارتگاههاى مخوف رژیم بعث عراق، قدم به خاک پاک میهن اسلامى خود گذاشتند.

آزادگان، با ایمان راسخ خود در برابر همه فشارهاى جسمى و روحى دشمنان ایستادند و روابط اجتماعى جامعه کوچک اردوگاهى خود را بر پایه اخلاق حسنه بنا نهادند و از شکنجه‏ هاى مزدوران بعث هراسى به خود راه ندادند.

آزادگان، صبورتر از سنگ صبور و راضى‏ترین کسان به قضاى الهى بودند. اینان سینه‏ هایى فراتر از اقیانوس داشتند که از همه‏ جا و همه‏ کس بریده و به خدا پیوسته بودند، آزاده نامیده شدند چون از قید نفس و نفسیات رهایى یافته بودند.

و امروز یادآور بازگشت غرورآفرین مردان و زنان آزاده‏ اى است که پس از تحمل سال‏ها شکنجه و دورى از عزیزان خویش، به وطن بازگشتند و به انتظار میلیون‏ها ایرانى پایان دادند. در این روز، شکیبایى مادران، پدران، همسران و فرزندان این آزادمردان به‏ بار نشست و سال‏هاى نگرانى و شوق دیدار به پایان رسید و وعده الهى تحقق یافت: «و بشر الصابرین»
آزادگان شهرستان طبس تابلو همیشه نورانی ما هستند که خورشید وجودشان برای من و شما نورافشانی میکند

امیدوارم مردم عزیز و همیشه در صحنه مسئولین و همه دست اندکاران بتوانند از این سرمایه ‏هاى ذی قیمت و ارزشمند به بهترین وجه استفاده لازم را براى تعالى و پیشرفت شهرستان شهید پرور طبس ببرند
اجرکم عندالله

مهدی مرادی
رییس شورای اسلامی شهرستان طبس

@eshkabar
ارسال شده توسط:mohammadreza
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن