✅ خبرهای امید بخش در حوزه #مسکن در آستانه هفته

✅ خبرهای امید بخش در حوزه #مسکن در آستانه هفته دولت ۹۷

سجادی معاون مدیر کل و رئیس اداره راه و شهر سازی شهرستان طبس در پیامی ضمن گرامیداشت هفته دولت و ادای احترام به مقام والای شهیدان رجایی و باهنر و شهدای انقلاب اسلامی ، و بالاخص یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و آرزوی توفیق و طول عمر با برکت برای مقام عظمای ولایت و مرجعیت حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای، از #اخذ_مجوز_واگذاری_۸۸_قطعه_زمین به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهر طبس جهت ساخت و واگذاری واحد مسکونی به #متقاضیان در قالب #مسکن_اجتماعی_و_حمایتی خبر داد.

وی در ادامه افزود #پیگیریها جهت واگذاری بیش از ۳۰۰ قطعه زمین در مراحل نهایی میباشد . همچنین ظرف یک ماه آینده تعداد پنج واحد مسکونی مشارکتی و نزدیک به بیست قطعه زمین مسکونی از طریق مزایده عمومی در شهر طبس به متقاضیان عرضه خواهد شد .

وی همچنین ضمن تقدیر و تشکر از حمایتهای معاون محترم استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس جناب مهندس طلایی مقدم در زمینه رفع مشکلات حوزه مسکن و اراضی شهری اظهار امیدواری کرد پروژه بزرگ آماده سازی اراضی دولتی با برآورد اعتباری بالغ بر یکصد میلیارد ریال که هم اکنون برابر برنامه ریزی انجام شده طرح آن توسط مشاور مربوطه آماده ارائه گردیده است پس از طی مراحل تایید نهایی در اوایل آذر ماه اجرایی شود .

مهندس سجادی در ادامه از ارائه طرح تفکیکی اراضی جهت تصویب به اداره کل راه و شهر سازی جهت فراهم شدن زمینه واگذاری اراضی دولتی برای اولین بار در شهر عشق آباد خبر داد.

وی همچنین عنوان کرد در ۹ ماهه منتهی به شهریور ماه سال ۹۷ نزدیک به دویست قطعه زمین به انحاء مختلف ((منجمله بزرگترین پروژه واگذاری اراضی دولتی به فرهنگیان)) از طرف راه و شهر سازی به مردم شریف شهرستان طبس عرضه شده است که در نوع خود بی نظیر است.

وی در پایان ضمن تشکر از مساعدتهای مدیر کل محترم راه و شهر سازی خراسان جنوبی و معاونتهای ایشان در تمامی حوزه ها ، ابراز امیدواری کرد مشکلات حوزه اراضی شهری و مسکن در آینده نزدیک تا حد زیادی مرتفع خواهد شد .

✍روابط عمومی معاونت اداره کل و اداره راه و شهر سازی شهرستان طبس
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن