بازنشر: ‍ سهم کمیته امداد دستگردان از تسهیلات طرح اشتغال

بازنشر:
‍ سهم کمیته امداد دستگردان از تسهیلات طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری ۲۲/۵ میلیارد ریال اعلام شد.
در دیدار محمدعلی شیردل بخشدار با رئیس و کارکنان کمیته امداد بخش دستگردان؛ ضمن قدردانی از حسن مدیریت و تلاش های صورت گرفته در مجموعه امداد دستگردان در حوزه های مختلف اشتغال و توانمندسازی، مسکن، مددکاری، اکرام ایتام و …. راهکارهای خدمات رسانی ویژه به خانواده های محروم و نیازمند (با توجه به شرایط اقتصادی کنونی) مورد بررسی قرار گرفت.
در این جلسه با اعلام اینکه سهم کمیته امداد دستگردان از تسهیلات اشتغال پایدار روستایی ۲۲/۵ میلیارد ریال می باشد مقرر گردید به منظور جذب حداکثری این منابع، همکاری لازم از سوی بخشداری و شوراهای اسلامی و دهیاران جهت اطلاع رسانی، شناسایی و معرفی متقاضیان مددجو و غیر مددجو واجد شرایط (بیکار و فاقد بیمه) صورت پذیرد. این تسهیلات با نرخ سود ۶ درصد، یک سال تنفس و دوره بازپرداخت ۶۰ و ۷۲ ماهه اعطا می شود. میانگین مبلغ آن به ازای هر طرح ۲۵۰ میلیون ریال تعیین گردیده و در موارد خاص و در صورت توجیه فنی و اقتصادی تا ۵۰۰ میلیون ریال نیز قابل افزایش می باشد. سهم آورده متقاضیان برای کلیه طرح ها ۲۰ درصد از هزینه های طرح می باشد. این تسهیلات به مددجویان و نیازمندان غیر مددجو ساکن در روستاها و شهر عشق آباد که واجد شرایط (بیکار و فاقد بیمه) باشند قابل پرداخت است.
شایان ذکر است در سال گذشته نیز بیش از ۷ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی از سوی کمیته امداد بخش دستگردان پرداخت گردیده که زمینه اشتغال حدود ۴۰ نفر از مددجویان را ایجاد نموده است.
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن