‍ به گزارش کارشناس روابط عمومی اداره آموزش و پرورش

‍ به گزارش کارشناس روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه دستگردان:جلسه شهریور ماه شورای آموزش و پرورش منطقه دستگردان برگزار شد.
در آستانه مهرماه و بازگشایی مدارس جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه دستگردان در محل سالن اجتماعات آموزش و پرورش منطقه برگزار گردید.
جلسه شهریور ماه شورای آموزش و پرورش منطقه دستگردان با حضور اعضا در محل سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش به ریاست شیردل بخشدار محترم دستگردان برگزار گردید .

در این جلسه ابتدا غلامی ریاست اداره و دبیر شورا ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) گزیده ای از مسائل جاری آموزش و پرورش را مطرح و دستور کار جلسه که پیرامون پروژه ی مهر بود را قرائت نموده و از آمادگی اداره آموزش و پرورش از هر حیث (نیروی انسانی ، فضا های آموزشی ، امکانات و …. )جهت بازگشایی مدارس و ایجاد مهری با نشاط برای دانش آموزان سخن گفت .

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود از تلاش های جامعه فرهنگیان در قبولی دانش آموزان در کنکور سراسری را به همه دست اندرکاران تبریک عرض نمود.

حجه الاسلام و المسلمین تکمیلی امام جمعه محترم بخش دستگردان نیز در سخنانی اظهار داشتند باید از همین آغاز سال تحصیلی برای دانش آموزان برنامه داشته باشیم و با برنامه ریزی به پیش برویم . ایشان همچنین با اشاره به ایام محرم و سوگواری ابا عبدالله (ع) اظهار داشتند هنگامی عزاداری های ما ثمره خواهد داشت که شور حسینی در کنار شعور حسینی باشد .

در این جلسه مهندس ملکی شهردار عشق آباد نیز در سخنانی از خط کشی معابر خبر داد .
وی همچنین از پاکسازی زمینهای جنب مدارس، کمک در زیبا سازی و کاشت درخت در مدارس، و
….. خبر داد .

آقای شیردل بخشدار محترم دستگردان نیزاظهار داشت: چون ایجاد فضاهایی شاد و ایمن حق داش آموزان است از طریق دهیاری ها سعی خواهیم کرد تا موانع و کاستی هارا برطرف نماییم .
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن