‍ ‍ ‍ ‍ بسم رب الشهداء والصدیقین ️شهادت بالاترین فضیلیتی

‍ ‍ ‍ ‍ بسم رب الشهداء والصدیقین

️شهادت بالاترین فضیلیتی است که خداوند این ارمغان آسمانی را به پاک ترین جهادگران در راه خویش عطا می فرماید. و الحق سخنی بالاتر و معنوی تر از ذکر مقام این آسمانیان درزنده نگه داشتن میراث ماندگارشان سراغ نداریم .

️درود خدا به روان پاک شهیدان انقلاب اسلامی ایران و شما مردم مومن و ولایتمدارو همیشه در صحنه شهرستان طبس که باردیگر برای تجدیدبیعت با آرمانهای مقدس شهداو بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و در لبیک به فرمان ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای , حماسه ای دیگر آفریدید.

️ این حضور با شکوه شما مردم عزیز و شهید پرورشهرستان طبس دارای پیامهای متعددی برای سردمداران کفر جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار بود و با این حماسه بزرگ ثابت کردید که در ادامه راه شهدا و مقابله با زیاده خواهی های استکبار جهانی همچون گذشته همواره در صحنه حاضر بوده و در حفظ و سیانت از دست آوردها و ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی کوتاهی نخواهید کرد .

️ما به عنوان خادمین شما مردم فهیم و با بصیرت شهرستان طبس برخود فرض می دانیم که از حضور حماسی تک تک شما مردم شریف در لبیک به ندای شهدا و مقتدای خویش حضرت آیت الله امام خامنه ای که همواره تاکید دارند :امروز فضیلت زنده نگه داشتن یا دشهدا کمتر از شهادت نیست ,حضور حماسی و با شکوه در اجلاسیه ی سومین کنگره سرداران و ۲۲۱ شهید شهرستان ونمایش میدانی به رسم شهیدان که موجب سرافرازی طبس در پیشگاه شهدا و مقام معظم رهبری گردید تشکر نموده و موفقیت همگان را در پرتو توجهات حضرت بقیه الله الاعظم امام زمان ارواحنا له الفداء از درگاه خداوند منان مسئلت می نمایم .

✍دبیر ستاد سومین کنگره سرداران و ۲۲۱ شهید شهرستان طبس
سرهنگ دوم پاسدار رمضانعلی فرح بخش ثانی
@
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن