‍ رئیس جدید هلال احمر طبس معرفی شد/بیش از ۶۰

‍ رئیس جدید هلال احمر طبس معرفی شد/بیش از ۶۰ درصد حوادث استان جاده ای است

⭕️مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: بیش از ۶۰ درصد حوادث استان جاده ای و پس از آن حوادث طبیعی است.

به گزارش طبس نیوز، محمد رحیم شهریاری در جلسه معارفه رئیس جدید جمعیت هلال احمر طبس گفت: هلال احمر نقطه اتصال توان توانمند و نیاز نیازمند است.

وی با تاکید بر آموزش همگانی امدادرسانی در جامعه گفت: استان ما زلزله خیز است، زلزله طبس و دشت بیاض بسیاری از مردم را گرفتار کرد که باید آمادگی داشته باشیم و در سطح جامعه اطلاع رسانی کنیم چرا که بهترین امدادگر خود مردم هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه طبس با توجه به وسعت آن شرایط ویژه ی دارد، افزود: مشکلات و کمبودهایی‌هایی را که در طبس وجود دارد باید همه جانبه و به سرعت کاستی‌ها را جبران کنیم.

وی از زحمات حسین هادیان سرپرست سابق جمعیت هلال احمر طبس قدردانی کرد و جعفر حسن پور را به عنوان رئیس جدید معرفی کرد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس نیز در این جلسه گفت: سرپرست سابق یکی از موفق‌ترین مدیران بود و بهترین گزینه برای مدیریت جدیدهلال احمر طبس آقای حسن پور رئیس سابق هلال احمر بافق بود.

سید مهدی طلائی مقدم افزود: دنبال روزمرگی در هلال احمر نیستیم بلکه نیازمند تحول و برنامه یک ساله در نیروی انسانی، تجهیزات و اتمام پروژه‌های نیمه تمام هستیم و با توجه به همراه بودن استان، شورای اجرایی و کارکنان هلال احمر طبس، جای هیچ عذر و بهانه ای برای کار وجود ندارد.

وی با بیان اینکه هلال احمر طبس جز نیروهای همیشه در صحنه در بحران‌ها است، گفت: هلال احمر کار خود را درست انجام داده و نتیجه آن اعتماد و تسلی قلب مردم است که این بزگترین سرمایه محسوب می‌شود.

رئیس جدید جمعیت هلال احمر طبس گفت: من بومی شهرستان طبس با حدود ۹ سال سابقه فعالیت در جمعیت هلال احمرهستم و دررده‌های صف توفیق خدمت درهمه پست های جمعیت را داشتم و چهار سال و چهار ماه مسئول شعبه شهرستان بافق بودم.

جعفر حسن‌پور با اشاره به مشکلات هلال احمر طبس گفت: در خصوص پایگاه‌های امداد و نجات، حوزه منابع انسانی و اتمام پروژه‌های نیمه تمام مشکلات وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: طبس بزرگترین شهرستان کشور و خاورمیانه است و دورترین راه‌های استان از حوزه اسحفاظی این شهرستان می‌گذرد.

وی ادامه داد: طبس شهرستانی است که در یک فاجعه که به واسطه آن ۲۵ هزار نفر در زلزله جان خود را از دست دادند واین موضوعات نگاه و مساعدت ویژه را برای طبس طلب می‌کند.
منبع :طبس_نیوز

@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن