پیام تقدیر و تشکر متن این پیام بدین شرح

پیام تقدیر و تشکر
متن این پیام بدین شرح است:

باسلام
خدا را سپاس که توفیق خدمتگذاری را به این حقیر عطا فرمود و درود و تشکر فراوان به تمامی همکارانم که با تلاش و ممارست فراوان باعث ورق زدن برگت زرینی از فعالیتهای هیات ووشو در این برهه از زمان گردیدند.

تشکر ویژه از ریاست محترم هیات ووشو استان و شهرستان و شهر عشق اباد ،ریاست محترم ورزش و جوانان شهرستان طبس ،نهاد محترم امام جمعه ،بخشداری محترم ،ریاست محترم شورای شهرستان و تمامی دستگاه های اجرایی که کمک به برگزاری مسابقات کردند از جمله بسیج، اورژانس،خبرنگار محترم ،نیروی محترم انتظامی ، مربیان عزیز ، خانواده های محترم ورزشکاران و ورزشکاران وعلی الخصوص هیات ووشو عشق اباد اقای مهدی علی پور و اقای برهانی و تمامی عزیزانی که چه تلفنی و حضوری و بعضا با ارسال پیامهای محبت آمیز خود باعث دلگرمی این حقیر در ورزش گردیدند این پیامهای تشکر ، مسئولیت ما را صد چندان کرد.

مطمئنا با کمک شما و تمامی دوستان و دست اندرکاران و علی الخصوص خانواده های محترم ورزشکاران ما میتوانیم احترام و عدالت را که حق مسلم ورزشکاران و دست اندرکاران جامعه ورزش است به آنها برگردانیم

همچنین تشکر میکنم از همراهی و همیاری تمامی ورزشکاران عزیز که با نظم و رعایت قوانین و مقررات بدور از هرگونه تنش به رقابتی سالم پرداختند و به نظر داوران زحمتکش احترام و سرتعظیم فرود می آوردند که غیر از این هم انتظار نمی رفت.

درود فراوان به خانوادهای عزیز ورزشکاران که بدون احساسی رفتار کردن مسابقات را نظاره گر بودند و با رفتاری کاملا حرفه ای مارا مصمم به ارائه خدمات بهتر می نمودند.
از داوران عزیز تشکر ویژه دارم که با قضاوتی کاملا عادلانه و منصفانه ما را در انتخابهایمان مصمم تر نمودند.

از طرف خودم و تمامی همکارانم عذرخواهی میکنم از تمامی کمبودها و کاستیهای موجود در حین اجرای مسابقات انشا…تمامی سعی و تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا شرمنده شما ولی نعمتان خود نگردیم.

 عباس عزیززاده مقدم
مسئول ورزش و جوانان بخش دستگردان

@eshkabar
ارسال شده توسط:mohammadreza
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن