✅دکتر امیرحسنخانی: کارآفرینی در بخش زغال سنگ باید مورد توجه

✅دکتر امیرحسنخانی: کارآفرینی در بخش زغال سنگ باید مورد توجه قرار گیرد .

نماینده مردم شهرستانهای فردوس، بشرویه ، سرایان و طبس در مجلس شورای اسلامی گفت: کارآفرینی در بخش زغال سنگ باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم شهرستانهای فردوس، بشرویه ، سرایان و طبس در مجلس شورای اسلامی در دیدار با رئیس فنی و حرفه ای کشور در طبس گفت: در استان سه دانشگاه فنی و حرفه ای در شهرهای بیرجند، طبس و فردوس وجود دارد و ۸۰ درصد فارغ التحصیلان این دانشگاه مشغول به کار می شوند.

دکتر امیرحسنخانی افزود: حوزه زغال سنگ کمک خوبی به استان و شهرستان دارد و لازم است بخش کارآفرینی زغال سنگ و تربیت نیروی متخصص در این زمینه مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

دکتر امیرحسنخانی پیشنهاد کرد که تفاهم نامه ای بین دانشگاه فنی و حرفه ای ،شرکت زغالسنگ پروده وایمیدرو منعقد گردد.

وی گفت: در بخش صنایع دستی و گردشگری نیز دختران هنرمندی درطبس هستند که نیاز به آموزش فنی دارند و ما نیز تلاش خواهیم کرد تا در بودجه ۹۸ به این بخش توجه بیشتری شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس نیز در این دیدار توجه به افزایش رشته های مرتبط به حوزه گردشگری، معدنی و جوار ریلی را مهم دانست و خواستار افزایش رشته های مرتبط با فنی وحرفه ای خواهران و برادران در این شهرستان شد.

طلائی مقدم افزود: ارتقای آموزش نیروی انسانی در رشته های فنی وحرفه ای امری ضروری است که امید داریم دراین سفر زمینه این مهم نیز مرتفع گردد.

دکتر صالحی رئیس فنی و حرفه ای کشور نیز در جلسه جمع بندی سفر به طبس گفت: دانشگاه فنی و حرفه ای یک دانشگاه ویژه است که در بخش اشتغال نقش مهم و مؤثر خود را ایفا کرده است.

وی با اشاره به تأکیدات رهبرمعظم انقلاب در خصوص لزوم توجه به آموزش عالی افزود: رهبرمعظم انقلاب فرمودند آموزش عالی باید هدفمند شود و ما نیز سعی کرده ایم دراین مسیر حرکت کنیم.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور در مورد انعقاد تفاهم نامه بین دانشگاه فنی و حرفه ای ، شرکت زغالسنگ و ایمیدرو اظهار امیدواری کرد و بیان داشت در مواردی که دکتر امیرحسنخانی امر بفرمایند مساعدت های لازم از جانب ما انجام خواهد شد.
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن