حجت الاسلام و المسلمین تکمیلی امام جمعه عشق آباد

حجت الاسلام و المسلمین تکمیلی امام جمعه عشق آباد در خطبه اول نماز جمعه این هفته به بیان سیره اخلاقی و اجتماعی امام حسن عسکری علیه السلام پرداختند.

حجت الاسلام تکمیلی در خطبه دوم ضمن تبریک میلاد با سعادت پیامبر اکرم و امام جعفر صادق علیهما السلام به لزوم و اهمیت هفته وحدت پرداختند و بیان داشتند: در داخل مردم ما باید با یکدیگر متحد و یکدل و همراه باشند. کسانی هستند که در سایه اختلاف افکنی به دنبال رسیدن به مقاصد خویش می باشند.

برخی با مطرح کردن مسائل حاشیه ای به دنبال گم کردن مشکلات و کم کاری ها هستند برای مثال باید از برخی روزنامه ها پرسید آیا مشکل بانوان جامعه ما ورود به ورزشگاه ها است؟ چرا با پول بیت المال به جای پرداختن به مشکلات اصلی بانوان و عموم مردم به این حواشی می پردازید و تیتر می‌زنید که پیروزی بزرگ از آن بانوانی بود که وارد ورزشگاه شدند؟
ورود بانوان به ورزشگاه‌ها علاوه بر اینکه بنا به فتوای مراجع معظم تقلید و مقام معظم رهبری حرام است، نیاز اصلی جامعه بانوان نیز نمی باشد.

در میان ملت های اسلامی نیز باید وحدت برقرار باشد و ملت های اسلامی متوجه دشمن مشترک خود باشند. این دشمن همان آمریکا و اسرائیل است که اساس اسلام و شیعه و اهل سنت را نمی خواهد.
امروز امریکا با تجهیز و حمایت انسان فاسدی مانند بن سلمان و ایجاد جنایات در یمن، بحرین ، سوریه و عراق به دنبال اختلاف افکنی میان مسلمانان است و پیروزی واقعی در سایه سار وحدت و همدلی میسر خواهد شد.
حجت الاسلام و المسلمین تکمیلی امام جمعه دستگردان در بخش دیگری از سخنان خود در نماز جمعه به موضوع فساد نیز اشاره کردند و بیان داشتند تبلیغ و ترویج بی‌ضابطه گردشگری از همان مباحث انحرافی است و قطعاً نیاز اصلی جامعه امروز ما نمی باشد.

اسلام و مردم انقلابی ما موافق با گردشگری، تفریح و گردش سالم هستند اما هیچ‌گاه موافق با فساد، بی بند و باری، فحشا، کشف حجاب و.. نیستند و نخواهند بود.

این که در ایام عزاداری و یا غیر آن، گروه هایی به اسم گردشگر وارد شهرستان طبس و یا بخش دستگردان بشوند و به فساد و بی بندوباری گشت مختلط و یا کشف حجاب اقدام کنند قابل تحمل نیست. لذا از مسئولین ذی ربط می‌خواهیم با این امر به صورت جدی برخورد کنند و اگر عزمی در مسئولین امر دیده نشود مردم انقلابی به وظیفه خود عمل خواهند کرد
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن