سلام لطفا یه چند ثانیه وقت بزارین و بادقت متن زیر

سلام
لطفا یه چند ثانیه وقت بزارین و بادقت متن زیر رو بخونین ؛ امکانش هست زندگیتونو زیرو رو کنه
یه شارژ ۵ تومنی برای من و شما ۵۴۵۰ هزینه داره ، این ۹درصد مالیات که میشه ۴۵۰ تومان واریز میشه به حساب سازمان مالیات و سود برای عاملین فروش.

برای اینکه متوجه سود بشیم نرم افزار آپ یا هفت هشتاد رو مثال میزنیم که به ازای حاشیه سودش جایزه های هفتگی یا ماهانه بزرگی میدن . و در رسانه ملی با سودی که از من و شما به جیب میزنن تبلیغ جوایزشو میکنن!! خوب من و شما چطور میتونیم از خرید شارژمون به درآمد برسیم؟؟!!

یه برنامه جدید به اسم ۷۰۳۰ اومده که بچه های دانشگاه شریف طراحی و ساختنش و بعد از کلیه گرفتن مجوزها از مراجع قانونی در اختیار من و شما گذاشتن ، که در کنار شارژکردن و خرید اینترنت گوشیتون و پرداخت قبوض آب و برق و کارت به کارت و … میتونید درآمدی برای خودتون هم داشته باشین !!

به این نحو که وقتی گوشیتونو شارژ کنید یا قبض پرداخت کنید این برنامه تا ۷۰ درصد از سوده خودشو با شما تقسیم میکنه و به خودتون بر میگردونه. آمار تراکنش شارژ در ایران ۱۵۰ میلیارد تومان است ، در واقع سازندگان این برنامه تصمیم گرفتن بجای دادن جوایز میلیونی به ۱نفر یا تبلیغ میلیاردی در رسانه ملی برای معرفی ۷۰۳۰ ، این پول رو بین تک تک استفاده کننده های برنامه ۷۰۳۰ تقسیم کنند که اونا براشون تبلیغ کنند و دستمزد مادام العمر دریافت کنند. با هر خریده دوستانتون با توجه به سطح آنها شما درآمد کسب خواهید کرد (سطح اول افرادی هستن که شما
مستقیم معرفی کردین و سطح دوم کسانی هستن که از طریق سطح اول دعوت شدن)

با توجه به صحبتهایی که شد لپ کلام اینه که شما کافیه به ۱۰ نفر از اطرافیانتون این برنامه و کد معرف خودتونو معرفی کنید ، بعد هرکدام از اونها اینکارو انجام بدن و تا سطح ۷ این اتفاق بیفته . اونموقع هست که هرکدوم یه شارژ ۵تومانی در ماه تهیه کنن شما میتونین به در آمد ۱۳ میلیون تومنی در ماه برسین ۱۳.۰۰۰.۰۰۰ میلیوووون !!
نصب برنامه ۷۰۳۰ از طریق گوگل پلی ، بازار ، سیب اپ قابل انجامه .
بعد از نصب برای ورود و ثبت نام کد معرف رو وارد کنید تا استارت ی کارخوبه با آینده رقم بخوره
به امید درآمدمیلونی برای همه دوستان
کد معرف:ahmad55

کدمعرف هنگام ثبت نام
ahmad55

@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن