جناب آقای دکتر امیرحسنخانی نماینده محترم مردم شریف شهرستان های طبس،

جناب آقای دکتر امیرحسنخانی
نماینده محترم مردم شریف شهرستان های طبس، فروس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی دهم آذر ماه، همزمان با سالروز شهادت آیت الله سیدحسن مدرس به نام روز مجلس نامگذاری شده است. نهادی که با برآمدن از دل ملت به نماد مسلم و بی‌بدیل مردم‍سالاری دینی در جامعه اسلامی بدل گشته؛ نمادی که در طول بیش از یک قرن فعالیت خود بنا به فرموده رهبر فقید انقلاب اسلامی «خانه واقعی ملت» نام گرفته است و همواره در راس امور نظام مقدس جمهوری اسلامی درخشیده است.
تطابق نامگذاری روز مجلس با سالروز شهادت شهید مدرس، نشانی از استقامت که الگویی ارزشمند از وکالت مردم در ردای نمایندگی ملت شد و به گنجینه‌ای ماندگار در تاریخ بلند ایران اسلامی مبدل گشت، می باشد.
دهم آذر ماه همزمان با روز مجلس فرصت مغتنمی پدید آمده است تا در سالی که به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، سال «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» نام گرفته است، از حضرتعالی که با اشراف کاملی که بر مشکلات مردم دارید و تلاش می نمایید با تعامل و همکاری در مسیر رفع مسائل مردم گام‌های بلند و ارزنده‌ای بردارید کمال تقدیر و تشکر را بنمایم و ضمن تبریک این روز، توفیق خدمت به مردم را از درگاه ایزدمنان برای حضرتعالی خواستارم.
ملکی
شهردار عشق آباد
@eshkabar
ارسال شده توسط:t ilkhani
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن