معرفی یک استارتاپ ایرانی (طبسی): ✅ فاپول fapool.ir فرهاد عبدی تنها ۲۷

معرفی یک استارتاپ ایرانی (طبسی):

✅ فاپول fapool.ir

فرهاد عبدی تنها ۲۷ سال دارد و در حال حاضر دبیر اجرایی اولین بوت کمپ طبس است، متولد شهر طبس و کارشناس ارشد رشته مدیریت بیمارستانی در دانشگاه علوم پزشکی یزد بوده و لیسانس خود را نیز در همین رشته از دانشگاه علوم پزشکی تهران گرفته ‌ است. او و همسرش صنم چوپانی خالق استارت‌آپی به نشانی fapool.ir‌ هستند که در آن بستری برای خرید، فروش و بازاریابی فایل فراهم‌کرده اند. ایده فاپول دقیقا بعد از ازدواج در ذهنشان شکل گرفت. زندگی دانشجویی و دغدغه مالی آنها را به این فکر انداخت استارت‌آپی‌ راه‌اندازی کنند تا بتوانند از طریق آن هم خودشان کسب درآمد کرده و هم شرایطی را فراهم سازند تا دیگر دانشجویان نیز از طریق آن درآمدزایی داشته باشند.

فرهاد عبدی سایت خود را اینگونه تعریف میکند:” فاپول سایتی است برای خرید، فروش و بازاریابی فایل. از جمله امکاناتی که در فاپول قرار دادیم، می‌توانم به بازاریابی آسان، وبلاگ اختصاصی، مدیریت دیدگاه مشتریان، ایجاد کوپن تخفیف برای مناسبت‌های خاص و مدیریت سفارشات اشاره کنم. از جمله مجوزهایی که گرفتیم مجوز نشر برخط بود که اکثر سایت‌های فعال در این زمینه ندارند و امتیاز بزرگی در زمینه رعایت حق کپی رایت برای ناشران فاپول به ارمغان آورده است.”

عبدی درباره طرح خود اینگونه توضیح میدهد:”در فاپول سه جامعه هدف وجود دارد؛ اول افرادی که قصد دارند فایل‌های خود را به فروش برسانند و کارمزدی نزدیک به ۸۰ درصد دریافت کنند.
دسته دوم افرادی هستند که می‌خواهند برای فایل‌هایی که برای فروش قرار داده شده است، بازاریابی کرده و در ازای کمک به فروش هر فایل ۲۰‌درصد کارمزد دریافت‌کنند.
و در نهایت سومین جامعه هدف ما مشتریان فایل‌ها هستند.

برای مشاهده سایت فاپول به نشانی زیر مراجعه کنید.
https://fapool.ir

✍️دبیرخانه
《اولین رویداد استارتاپی طبس》
@swtabas

@eshkabar
ارسال شده توسط:اݕۅطاݪݕ ږۻایے
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن