‍ آیین اختتامیه جام بصیرت برگزار شد سوت پایان مسابقات والیبال

‍ آیین اختتامیه جام بصیرت برگزار شد

سوت پایان مسابقات والیبال خواهران بسیجی طبس

طبس نیوز: جام بصیرت، مسابقات والیبال خواهران بسیجی، یادواره سرداران و ۲۰۰۰ شهید خراسان جنوبی امشب پس از یک هفته به پایان رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس نیوز؛ آیین اختتامیه مسابقات والیبال خواهران بسیجی، یادواره سرداران و ۲۰۰۰ شهید خراسان جنوبی امشب برگزار شد.

در فینال مسابقات جام بصیرت، بازی نفس گیر و پایاپای بین تیمهای شهید فدایی و شهید سجادی انجام شد که در نهایت پس از ۳ سه ست متوالی و سخت با برد شهید سجادی به پایان رسید.

در این بازی ها در سطح فینال شهید سجادی اول و شهید فدایی دوم شد و در سطح رده بندی نیز تیم های شهید زمانی و شهید احمدی حوزه مقاومت بسیج ۲ مالک اشتر عشق آباد به ترتیب مقام سوم و چهارم را به خود اختصاص دادند.

تیم شهید مهاجران دشتغران نیز موفق به دریافت کاپ اخلاق این مسابقات شدند.

سرهنگ رمضانعلی فرحبخش ثانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس در مصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگار طبس نیوز گفت: این مسابقات در سطح شهرستانی و با حضور ۸ تیم از بخش های مرکزی ، دیهوک و عشق آباد  انجام شد.

وی افزود: از حوزه های دیهوک و عشق آباد ۲ تیم شرکت کننده داشتیم. از حوزه حضرت فاطمه در سطح شهر طبس ۲ تیم، حوزه حضرت حلیمه ۲ تیم، حوزه کوثر و حوزه عمار نیز هرکدام یک تیم شرکت کردند.

قدیمی ، رییس اداره ورزش جوانان شهرستان طبس نیز در مصاحبه ای با طبس نیوز از اختصاص مبلغ  ۸ میلیون ریال به تیمهای شرکت کننده خبرداد .

وی افزود : ۸ تیم شرکت کننده  در این مسابقات داشتیم که به ازای هر تیم مبلغ یک میلیون ریال برای تهیه تجهیزات ورزشی، از محل اعتبارات هیئت والیبال اختصاص خواهیم داد.
 

@eshkabar
ارسال شده توسط:mohammadreza
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن