#دهستان_پیرحاجات_میزبان_بخشدار_مرکزی #گام_مستحکم_برای_حل_مسائل_و_مشکلات #علی_اکبرزاده بخشدار مرکزی طبس به منظور بازدید از دهستان

#دهستان_پیرحاجات_میزبان_بخشدار_مرکزی
#گام_مستحکم_برای_حل_مسائل_و_مشکلات

#علی_اکبرزاده بخشدار مرکزی طبس به منظور بازدید از دهستان پیرحاجات صبح دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ در روستاهای پیرحاجات، حلوان و پی استان حضور یافت..

اکبرزاده بخشدار مرکزی طبس با حضور در مزار مطهر شهید قربانعلی ابراهیمی و شهید محمد رضابنت با آرمانهای شهدای عظیم الشان انقلاب اسلامی تجدید پیمان کرد و سپس در روستای پیر حاجات به زیارت بقعه شیخ احمد بن اسحاق مشرف شد.

نماینده عالی دولت در بخش مرکزی در این بازدید ها که تا ساعات پایانی شب ادامه داشت، از طرح ها، ظرفیت ها، امکانات، چالش ها و حوزه های مختلف روستاهای مذکور به صورت میدانی بازدید و در جلسات جداگانه‌ای با اهالی این روستاها دیدار و گفتگو کرد.

بخشدار مرکزی طبس پس از بررسی مسائل و مشکلات همچنین بیان نقطه نظرات و دیدگاه های مردمی و نمایندگان مردم به ارائه راهکارهای لازم برای تسریع در رسیدگی به مسائل خرد و کلان روستاییان گرانقدر پرداخت.

وی همچنین طی تماس های تلفنی جداگانه با برخی مدیران کل استانی و مدیران شهرستانی مرتبط با مسائل دهستان پیرحاجات موارد را پیگیری و ضمن رفع آنی برخی مسائل برای دیگر مشکلات قول پیگیری مجدانه و سریع برای رضایتمندی اهالی صبور و زحمتکش دهستان را داد..

بخشدار مرکزی طبس مردمی بودن مسئولان را شاخصه اصلی دولت آیت الله رئیسی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران دانست و ابراز امیدواری کرد با انقلابی و جهادی عمل کردن مسئولان و همچنین کمک گرفتن از مردم و نخبگان برای رفع مسائل و مشکلات قطعاً توسعه و آبادانی و پیشرفت و برون رفت از چالش های دیرینه را سبب خواهد شد.

اکبرزاده همچنین روستاییان را سربازان خط مقدم جبهه اقتصاد مقاومتی و خودکفایی کشور برشمرد و حمایت از دلنوشته محروم و مقاوم را با توجه به نقش استراتژیک این عزیزان در فراز و نشیب های نظام مقدس جمهوری اسلامی از اوجب واجبات و وظیفه ذاتی خود دانست.

در بازدید اکبرزاده بخشدار مرکزی طبس از روستاهای دهستان پیر حاجات، دهیار و اعضا شوراهای اسلامی روستاها ، رؤسا و نمایندگان اداره منابع طبیعی ، اداره آب و فاضلاب، اداره محیط زیست ، صنعت و معدن و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان نیز حضور داشتند.

✍روابط عمومی بخشداری مرکزی طبس
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن