جناب آقای فرماندار و جناب آقای بخشدار سلام علیکم تشکر

جناب آقای فرماندار و جناب آقای بخشدار
سلام علیکم
تشکر می کنیم از اینکه این همه بازدید های میدانی از مناطق روستایی خصوصا عشایر بخش دستگردان داشته و مشکلات آنان را مورد بررسی قرار می دهید و خبر آن را در کانال ها میزنید
 با توجه به اینکه چندین مرتبه مشکلات را شنیده و آگاهی کامل دارید بهتر نیست که یک دفعه هم تا  مرکز استان بروید و مشکلات را به گوش استاندار و مسولین مربوطه رسانده و بودجه ای برای حل مشکلات عشایر بگیرید و خبری هم از برطرف شدن مشکل روستاها را اعلام کنید.
 مثلاً جاده روستاهای پدبید ؛ سر بالا و قرچه که بیش از ۱۰۰ خانوار از ان استفاده می کنند بیش از ۴ سال است که ادامه اسفالت ان تعطیل شده و حدود ۷ کیلومتر دیگر از آسفالت آن باقی مانده و متاسفانه هیچ اقدامی نمی شود و یکی از بزرگترین مشکل این روستاهای عشایری است آیا واقعاً شما خبر ندارید این مشکل را ؟ یا بودجه ندارید؟
 هرچند می دانم که هم از مشکل با خبر هستید و هم بودجه هست گویا ما عشایر جزو این مملکت نیستیم و متاسفانه نه کسی در ادارات داشته و نه  پارتی داریم .
 شما را به هر دینی که می پرستید قسم می دهم خوب بنشینید و فکر کنید کدام واجب تر است : ۷ کیلومتر باقیمانده آسفالت جاده این چند روستا (به روستا های طبس که کاری ندارم چون پرونده اسفالت همه روستا ها بسته شده )یا  آسفالت جاده روستاهای دلاکوک و چاه طرخ یا  روکش جاده هودر و دستگردان یا ساخت فلکه در ورودی روستای دهنو توکلی و جمع کردن اسفالت و سنگ فرش روستاهای آبخورگ و بم ووو(هرچند این خدمات حق همه روستا هاست و این روستا ها نیز باید از این خدمات بهره مند شوند  اما همه روستاها با هم بهره مند گردیده و عدالت برقرار شود)
خود مردم قضاوت خواهند کرد علت خدمت به این روستاها و خدمت نکردن به ما عشایر چیست !
نفرین نمی کنم اما از خداوند می خواهم اکنون که توفیق خدمت به شما عطا فرموده شما را وانگذارد تا بعد رفتن بتوانید در بین این مردم سرتان را بلند کنید و نفرین پشت سرتان نباشد .
از تمامی مدیران  کانال ها تقاضا دارم جهت خدمت به عشایر این پیام را در کانال خود درج نمایند .
✍ با تشکر فراوان
نجفی شورای اسلامی روستای پده بید
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن