#اتحاد_طبس_بشرویه حاج آقای زارع پاسدار بازنشسته و از معتمدین بشرویه و

#اتحاد_طبس_بشرویه

حاج آقای زارع پاسدار بازنشسته و از معتمدین بشرویه و از مسئولان دفتر ستاد مهندس نصیری در خصوص اجماع نیروهای انقلاب عنوان داشت:

امروز اتحاد طبس نقطه عطفی مثال‌زدنی بود، در دوره گذشته متاسفانه برخی طبسی‌ها از یزد جوانی آوردند که کاندیداهای طبسی شکست بخورند و این‌گونه به خود نیز ضربه زدند، اما امروز با اقدام مهندس نصیری و جبهه انقلاب وحدت بزرگی ایجاد شد.

مردان بزرگ در روزهای سخت تصمیمات انقلابی می‌گیرند و امروز لطف خدا شامل حال حجت‌الاسلام نصیرایی شد و امیدواریم چهار سال دیگر سربلند بین مردم باشیم.

همه منطقه را به چشم عدالت بنگریم و دوستانی که جلودار حرکت هستند کنار نماینده و فرمانداران باشند که وحدت و پیروی از قانون قطعا عامل پیشرفت خواهد بود.

در چهار سال گذشته #مشکلات مردم #دوچندان_شد و قطعا با زاویه گرفتن مقابل نماینده چیزی حل نخواهد شد و امروز رسما ما پیروان #مهندس_نصیری اعلام می‌کنیم به نفع جریان انقلاب و #پیرو_حجت‌الاسلام_نصیرایی خواهیم بود.

#معیشت_مردم، #انتخاب_وزرای_جوان_و_کارآمد در مجلس و حرکت به سمت #گام_دوم_انقلاب و #اطاعت_از_ولایت_فقیه از خواسته‌های نیروهای انقلاب است و ما قانونی را می‌خواهیم که چشمش به مردم باشد و #آمریکا را که #بدعهدی خود را نشان داد کنار بگذارد و این را نیز باید مجلس برای ما رقم بزند.

کسانی باید به مجلس راه یابند که پاسدار خون امام و شهدا باشند.

#اتحاد_جبهه_انقلاب

۹۸/۱۱/۲۹
#۶۹
✍ ستاد انتخاباتی حجت الاسلام نصیرایی
#دست_دوستی
@dastedusti
صفحه رسمی حاج‌ آقای نصیرائی :
inastagram.com/nasiraei_ir
ارسال شده توسط:mohammadreza
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن