✍✍شورای اسلامی و دهیاری هودر و پایگاه بسیج شهید غلامی

✍✍شورای اسلامی و دهیاری هودر و پایگاه بسیج شهید غلامی هودر در بیانیه‌ای مشترک از مردم برای شرکت یکپارچه در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کردند.

 

متن بیانیه بدین شرح است:

دهه مبارکه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به ملت شریف ایران تبریک می گوییم و در ۴۰ سالگی انقلاب که دوران بلوغ و عقلانیت و کمال خویش را طی می کنند تبریک می گوییم.

 

با گرامیداشت دستاوردهای خطیر در عرصه های مختلف ارزیابی دستاوردها و تقویت نقاط قوت و ترمیم کژی ها را ضروری می دانیم. انقلابی که همه متفکران و نخبگان جریان های سیاسی و اقشار مختلف مردم و همه آنان که از استبداد، وابستگی و تبعیض به تنگ آمده بودند در شکل گیری آن پشت سر امام عظیم الشان قرار گرفتند و آینده بهتر ایران برپایه آزادی، استقلال و جمهوری اسلامی را ترسیم کردند.

 

این حرکت بالنده با همدلی و وفاق ملت که رهنمود همیشگی پیشوای مقتدای ملت حضرت امام (ره) بود، به انجام رسید و پس از دوران رحلت پیشوای فقیدمان با تدبیر و خردمندی رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (دامه برکاته) ادامه یافت.

 

اکنون در ۴۰ سالگی انقلاب از آحاد مردم و اهالی محترم هودر دعوت می کنیم در راهپیمایی فردا ۲۲ بهمن ماه حضور آگاهانه خود را به منحصه ظهور رسانده و با تجلی وحدت امت، توطئه های دشمنان و بدخواهان را نقش برآب کنید.

عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن