سرویس مدارس سطح شهر عشق آباد ساماندهی می شوند طبق

سرویس مدارس سطح شهر عشق آباد ساماندهی می شوند

طبق سنوات هرساله و با توجه به بازگشایی مدارس جلسه ساماندهی سرویس مدارس در محل شهرداری برگزار گردید.

بنا به گزارش واحد روابط عمومی شهرداری عشق آباد : جلسه ساماندهی سرویس مدارس به منظور تعیین نرخ جدید حمل و نقل و جابجایی دانش آموزان و همچنین بررسی مسائل و مشکلات حوزه حمل و نقل دانش آموزان برگزار گردید .

این جلسه که همه ساله قبل از مهر ماه و بازگشایی مدارس برگزار میگردید در سال جاری به خاطر شرایط خاص و ویژه تمامی شهرها و بدلیل انتشار ویروس کرونا کمی دیرتر برگزار گردید .

از آنجائیکه یکی از دغدغه های بسیار مهم خانواده ها بخصوص در شرایط فعلی سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان خود می باشد و از طرفی نگرانی تمامی خانواده های و مسئولین محترم مدارس و دبیران در شرایط کنونی انتقال ویروس کرونا و جلوگیری از ابتلا به این ویروس میباشد ؛ لذا  مبطلبید که با حساسیت بیشتری این موضوع مد نظر قرار گیرد و در همین راستا جلسه مذکور برگزار و برای تمامی جوانب آن تمهیداتی سنجیده شد و مقرر گردید با همکاری والدین دانش آموزان ، مدیران مدارس و مسئولین تاکسی تلفنی ها و راننده های سرویس مدارس با کمک و مساعدت هم و رعایت کلیه مسائل و ضوابط و مقررات ایمنی و بهداشتی انشاءالله از این شرایط حساس بدون هیچگونه مشکلی گذر کرده و خدای نکرده مشکلی برای هیچ دانش آموزی ایجاد نگردد.

در ادامه مقرر گردید به کلیه رانندگانی که در طرح سرویس مدارس فعالیت دارند ابلاغ تا تمامی ضوابط و دستورالعملهای بهداشتی و ایمنی بخصوص رعایت تعداد مسافر در سرویس و نیز ضد عفونی کردن روزانه سرویس خود اقدام نمایند .

با عنایت به اینکه در صورت بروز هر گونه اتفاق در سرویس مدارس عواقب بسیار جبران ناپذیری بدنبال داشته لذا در این زمینه مقرر گردید خانواده ها و والدین محترم دانش آموز در انتخاب سرویس دانش آموزان خود نهایت دقت نظر را داشته وحتی الامکان از کسانی استفاده نماید که تمامی اقدامات قانونی و اخذ مجوزات لازم را از مبادی ذیربط کسب کرده باشند و ثانیاً افرادی که بدون هیچگونه مجوز در این زمینه سرویس دهی می نمایند بدانند که در صورت بروز کوچکترین اتفاق هیچ ارگان و نهادی زیر بار مسئولیت این امر مهم نخواهد رفت و با این سهل انگاری ، جان خود و فرزندان و دانش آموزان این منطقه را به خطر نیاندازند .

در نهایت نیز پس از بحث و تبادل نظر و نیز بررسی نرخ خدمات سرویس دانش آموزان سایر شهرهای همجوار ، نرخ سرویس ماهیانه هر دانش آموز در شهر عشق آباد برای سال تحصیلی جاری ۶۵۰.۰۰۰ ریال تعیین و ابلاغ گردید .

این نرخ مصوب کارگروه بوده و با کسانی که رعایت ننمایند برابر ضوابط و مقررات برخورد خواهد شد . والدین گرامی نیز در صورت مشاهده هر گونه مبلغ بالاتر از مبلغ موصوف ، مراتب را به واحد حمل و نقل درون شهری این شهرداری و یا شماره تماس ۳۳۰۳-۳۲۸۵ اطلاع دهند .

http://eshghabadcity.ir/ p=1221

#ماملت_امام_حسینیم
#من_هم_ماسک_میزنم
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن