به نام خداوند خالق مهربان ترین موجود عالم جهاد حضرت

به نام خداوند خالق مهربان ترین موجود عالم
جهاد حضرت زهرا سلام الله علیها در میدانهاى مختلف، یک جهاد نمونه است. در دفاع از اسلام؛ در دفاع از امامت و ولایت؛ در حمایت از پیغمبر؛ در نگهدارى بزرگترین سردار اسلام، یعنى امیرالمؤمنین که شوهر او بود. مقام معظم رهبری
میلاد پربرکت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) بهانه ای است برای قدردانی از همراهان همیشگی، زنانی که در کنار نقش پراهمیت خود در خانواده دوشادوش مردان در جامعه گام برمی دارند و یک لحظه سکون و ایستایی را برخود نمی پسندند، مادرانی که شهدای راه حق و فضیلت از دامان آنان رو به سوی شهادت گام برداشتند تا پرچم عزت، شرف و مردانگی برای همیشه در اهتزاز بماند.

حضرت فاطمه زهرا (س)عطیه ای الهی است که درکِ ژرفای اقیانوس فضایلش در توان ما نیست، جایگاه رفیع او خیره کننده دیدگان هر صاحب بصیرتی است که توان هر بیان و کلامی را از انسان می ستاند.

شایسته است که زندگی سراسر نورانیت این اسوه همه اعصار و قرون را به دقت بنگریم و آموزه های آن را در زندگی به کار بندیم.

تقارن مبارک ولادت دخت مکرم نبی گرامی اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) و میلاد حضرت امام خمینی (ره) را به تمامی مادران و بانوان شهرستان طبس که توانستند در دوران سراسر طاغوت شاهنشاهی فرزندانی تربیت نمایند که ضمن نابودی طاغوت توانستند دفاع مقدس هشت ساله رابه زیباترین وجه مدیریت نمایند و هزاران رزمنده و صدها جانباز و بیش از دویست شهید گلگون کفن تقدیم اسلام و نظام نمودند و از همه مهمتر چهل سال انقلاب را با افتخار سپری و وارد دهه پنجم انقلاب شدند تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
مهدی مرادی رییس شورای اسلامی شهرستان طبس
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن