طلائی مقدم معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان : ترویج

طلائی مقدم معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان : ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت و روز بزرگداشت شهدا مشارکت همه مسئولان دستگاههای اجرایی در شهرستان طبس را می طلبد.

✅ به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان طبس؛ سید مهدی طلائی مقدم معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان با اشاره به فرارسیدن ۲۲ اسفندماه روز بزگداشت شهدا خواستار مشارکت همه مسئولان و دستگاههای اجرایی بمنظور ترویج هرچه بیشتر فرهنگ ایثار و شهادت شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس افزود: برگزاری برنامه های مختلف در این ایام با هدف بزرگداشت مجاهدت ها و ایثار شهدایی انجام می شود که دغدغه اصلی آنها تحقق استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود.

طلائی مقدم در ادامه گفت: ۲۲ اسفندماه فرصت مغتنمی است تا با نهادینه کردن و مردمی نمودن این روز و با تکیه بر امکانات و ظرفیتهای موجود و به خصوص با بهره برداری از فضای رسانه ای با نوآوری ، خلاقیت و با هدف زنده نگه داشتن یاد، نام و خاطره شهیدان و تبیین حق عظیم شهدا، احیا، حفظ و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت با بهره گیری از ظرفیت فرهنگی این روز و شناساندن و نهادینه کردن روز بزرگداشت شهدا به این امر خطیر اهتمام ورزید.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۲۲۱ شهید والامقام شهرستان طبس برای کلیه خاندان معزز شهدا بالاخص یادگاران عزیز این اسوه های صبر و مقاومت آرزوی صحت و سربلندی از خداوند متعال مسألت داشت.
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن