” یا مُقَلَّبِ القُلوبِ وَ الاَبصار یا مُدَبِّرَ اللَیلِ و

” یا مُقَلَّبِ القُلوبِ وَ الاَبصار یا مُدَبِّرَ اللَیلِ و َالنَّهار یا مُحَوِّلَ الحَولِ و َالاَحوال حَوِّل حالِنا اِلی اَحسَنِ الحال “”

همگام شدن  نوروز و شکوفایی طبیعت با ماه پربرکت رجب، ایام میلاد ائمه هدی بویژه امیرالمؤمنین(ع) و بعثت پیامبر اسلام(ص) را، به فال نیک می‌گیرم  و بهترین و صمیمانه ترین شادباش هایم را به مناسبت حلول سال جدید شمسی  را به تمامی همشهری های عزیز به  ویژه جامعه بزرگ ورزش تبریک عرض می نمایم.

نوروز باستانی کهن ترین جشن گیتی و رشته پیوند نسل های گذشته و حال است که با آموزه های اسلامی تحکیم یافته و همواره بازگشت به زیبائی و خوبی را برای اقوام و فرهنگ های مختلف این مرز و بوم رابه ارمغان آورده است.

حال که طبیعت قبای سبز بر تن کرده و شمیم شکوفه ها و طراوت باران بهاری، نو شدن زمین را مژده می دهد، به استقبال سفیر نشاط و شادمانی و بهار خوش عذار می رویم.

بار دیگر در آستانه ی این شروع نو و امیدبخش، بر خود فرض می دانم از تمامی زحمتکشان این عرصه و همراهی و محبت پیشکسوتان، قهرمانان، مربیان، داوران ، مسئولین هیات های ورزشی ؛ورزش بانوان و آحاد جامعه ورزش و جوانان صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و با تبریک و شادباش نوروز فرخنده، سال و سالیانی سرشار از امید، بهروزی و توفیق برای تک تک آنان از آستان خداوند رحمان آرزو نمایم.

بی شک درخشش، موفقیت ها، افتخار آفرینی ها و دستاوردهایی که طی سال ۹۷ برای جامعه ی ورزش و جوانان عشق آباد در عرصه های مختلف به دست آمد حاصل و مرهون تلاش و زحمات همه ی عزیزان از جمله هیئت های ورزشی،ورزش بانوان؛ ادارات تابعه بخش دستگردان است.

امیدوارم در سال ۹۸ با پیگیری های انجام شده بتوانیم شاهد افتتاح طرح های عمرانی و زیر ساختی ورزشی باشیم تا سرانه ورزشی بخش دستگردان را بهبود ببخشیم.

از خداوند متعال مسئلت دارم که با عنایات خاصه ی خویش و توجهات ویژه حضرت ولی عصر (عج) تحت زعامت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، در مسیر تحقق آرمان های والای معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، همواره شعار خدمت بی منت را سرلوحه وظایف مان قرار داده تا در اجرای برنامه های دولت تدبیر و امید و رسیدن به آینده ای روشن برای ورزش و جوانان این شهر در فضایی سرشار از هم دلی و وحدت، نستوه و استوار گام برداریم.

امید است به یاری خداوند سبحان، سال جدید، سال تداوم توفیق ها، سربلندی ها و افتخار آفرینی های ورزش عشق آباد سرافراز در عرصه های شهرستانی، استانی وکشوری باشد.

 

عباس عزیززاده مقدم

مسئول ورزش و جوانان بخش دستگردان

 @eshkabar
ارسال شده توسط:اݕۅطاݪݕ ږۻایے
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن