درود بر مجاورین و مسافرین محترم عشق آباد و حومه

درود بر مجاورین و مسافرین محترم عشق آباد و حومه
سال نو مبارک
….واما مطلبی که به حضورتان عرض می کنم پیشگیری از طوفانهای شدید و گرد و خاکهایی است که هم برای تنفس انسانها مضر هست و هم برای محصولات کشاورزی .
دوستان عزیز ، مجاورین محترم ، مسافرین ارجمند دقت بفرمایید یکی از راههایی که همه ی ما میتوانیم به این مسئله کمک کنیم تا میزان و شدت گردو خاکها کاسته شود نگهداری و محافظت از درختچه های طاق در منطقه است . امروز در منطقه ی دستگردان راه اندازی یک درخت و نگهداری بوته های یک منطقه از نان شب واجب تر است . دیروز از مسیر جاده هودر به عشق آباد تردد می کردم و شاهد بودم که دو دستگاه ماشین توقف کردند و خیلی راحت شروع به شکستن درختهای طاق کردند و حالا به هر منظوری بود ۱۰ درخت در عرض یک ربع ساعت ازبین رفت . آیا نباید از خودمان سوال کنیم چرا ؟ و به چه قیمت ؟
اگر مسئولین محترم عشق آباد در ایام عید زغال مجانی توزیع کنند به خدا هزینه اش کمتر از شکستن این درختچه هاست . آیا امکان گشت زنی در این چند روزه برای اداره جنگلبانی میسر نیست . من احساس میکنم این جنگل متولی ندارد و گرنه تبدیل به بیابان نمی شد . بیایید دست به دست هم دهیم و از منابع طبیعی منطقه محافظت کنیم . پیروز باشید . دبیر آموزش و پرورش
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن