نماز جمعه این هفته عشق آباد به امامت حجت الاسلام

نماز جمعه این هفته عشق آباد به امامت حجت الاسلام و المسلمین تهرانی پور امام جمعه عشق آباد اقامه شد

✅حجت الاسلام والمسلمین تهرانی پور امام جمعه عشق آباد در ابتدای سخن فاجعه بزرگ انسانی در غزه را به تمام مسلمانان عالم و خدمت همه مومنین و مومنات تسلیت عرض نمود و افزود دعا می‌کنیم که انشالله به زودی زود این رژیم منحوس ریشه کن شود.
❇️وی در ادامه گفت یکی از بحث‌های مهم در مکتب اسلام مسئله دشمن شناسی است مساله ای که به آن اهمیت ویژه‌ای داده شده است لذا ما اگر دشمن را نشناسیم نمی‌توانیم در مسیر اصلی که ما را به هدف می‌رساند حرکت کنیم.
در قرآن کریم مصادیق دشمن معرفی شده است خداوند متعال در آیاتی شیطان ،کفار،منافقان ،و یهود و مشرکان را برای مسلمانان دشمن معرفی می‌کند.
خداوند در مورد دشمنی یهود می‌فرماید (لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَهً لِلَّذِینَ آمَنُوا الْیَهُودَ وَالَّذِینَ أَشْرَکُوا….) (مسلما یهودیان و کسانى را که شرک ورزیده‏ اند دشمن‏ترین مردم نسبت به مؤمنان خواهى یافت….)
این آیه پیامش این است که دشمنی یهود با مسلمانان یک دشمنی تاریخی و ریشه‌دار است تاریخ اسلام به خوبی گواهی می‌دهد که در بسیاری از صحنه‌های نبرد علیه اسلام یهود به صورت مستقیم یا غیر مستقیم دخالت داشته است و الان هم در دنیا هرجا که آتشی به پاست نقش یهود وصهیونیست در آن دیده می‌شود.
اما وقتی به آیات قرآن نگاه می کنیم می بینیم که در برابر این دشمنی ها خداوند وعده های به مومنین میدهد:

❇️ایشان افزود وقتی مادر حضرت موسی، موسی را به آب می‌انداخت، خداوند متعال دو وعده به او داد. فرمود: «إِنّا رَادُّوهُ إِلَیکِ وَ جاعِلُوهُ مِنَ الْمُرْسَلِینَ‌»(قصص، آیه ۷) او را به تو برمی‌گردانیم و او را پیامبر مرسل خودمان قرار می‌دهیم. به‌فاصله‌ی کوتاهی بچّه به مادر برگشت. و در اینده جز رسولان الهی شد.این یعنی اینکه وعده الهی محقق می شود.
خداوند متعال در قرآن برای نابودی باطل وفراگیری حق وعده داده است خدا وعده داده است که ان الباطل کان زهوقا.
خدا وعده داده است که ان الارض یرثها عبادی الصالحون.وارثان این زمین بندگان صالح خدا هستند.
خداوند متعال چندین مرتبه در قرآن فرموده است لِیُظْهِرَهُ عَلَى الدِّینِ کُلِّهِ..( اوست خدایی که رسول خود را به هدایت و دین حق فرستاد تا آن را بر همه ادیان عالم تسلط و برتری دهد هر چند مشرکان ناراضی و مخالف باشند.)
بدانید رژیم صهیونیستی باطل است و حتماً رفتنی خواهد بود طوفانی به نام طوفان الاقصی برپا شد که ضربه‌ای غیر قابل ترمیم به او زد این رژیم منحوس را بی‌آبرو کرد.
حال بحمد الله این اراده ربوبی امروز در حال تحقق عینی است؛ چرا که مقاومت فلسطین در حال حاضر به نقطه‌ای رسیده است که شکستی غیرقابل ترمیم را به رژیم اشغالگر قدس وارد نموده است.
خطیب جمعه عشق اباد درادامه گفت بن گوریون اولین نخست وزیر این رژیم ۴ اصل راهبردی برای این رژیم بیا ن کرده بود که این چهار اصل از بین رفت:
⬅️اصل اول بازدارندگی، به این معنا که رژیم باید از نظر نظامی دارای چنان قدرتی باشد که دشمنان او حتی جرأت فکر کردن به این‌که این رژیم را مورد تهدید قرار دهند به خود راه ندهند .
⬅️اصل دوم اصل هشدار(غافلگیر نشدن و غافلگیر کردن) بود؛ به این معنا که اسرائیل باید به‌دلیل این‌که دچار فقدان عمق راهبردی بوده و مساحتش بسیار محدود و جغرافیایش طولی است و عرض بسیار محدودی داشته و عمق استراتژیک ندارد برای جبران این خلأ مجبور است اشراف به برتری اطلاعاتی حاصل کند تا اگر کشورهای دیگر اراده کردند به اسرائیل حمله کنند قبل از این‌که بخواهند این تصمیم را محقق سازند، اسرائیل مطلع شده و آمادگی‌های لازم را کسب کرده باشد.
⬅️اصل سوم، انتقال منطقه نبرد به قلمرو دشمن بود.
⬅️اصل چهارم، دفاع از شهروندان در مقابل حملات.
حالا ما شاهد فرو پاشی این چهار اصل هستیم:
رژیم حرمله‌صفت صهیونی با وجود پیوند درهم‌تنیده با شیطان بزرگ و طاغوت اکبر، آمریکای مستکبر، در برابر گروه‌های مقاومت فلسطینی شکست خورد. این شکست برای اسرائیل از آن جهت سنگین است که فلسطین بدون مشارکت هیچ قدرتی توانست ضربه هولناکی را به دستگاه اطلاعاتی و ارتش رژیم وارد کند و افسانه ساخته‌شده شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی را باطل کند.
ادامه در خبر بعدی
ارسال شده توسط:علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن