بسم الله الرحمن الرحیم « و امرهم شوری بینهم » رهبر

بسم الله الرحمن الرحیم
« و امرهم شوری بینهم »

رهبر معظم انقلاب : شوراها را «عرصه ى امتحان الهى براى منتخبان»، «نهادی برای خدمت به کشور و مردم»، «گامی برای تحقق کامل قانون اساسی»، «از مظاهر مردمسالارى دینى و مشارکت مردمی» و « نهادی برای؛ «حل عملگرایانه‌ی مشکلات عینی» ارزیابی کرده و بر شاخص­هایی چون « درنظرگرفتن؛تکلیف بزرگ الهی»، «دوری از انگیزه های جناحی و حزبی و رفاقت‌های شخصی»، « تفاهم و همدلی در شوراها»، « توجه به مختصات شهر اسلامی»، «حفظ هویت و اصالت شهرها و روستاها» و «کاردانی و صلاحیت‌های دینی و انقلابی» به عنوان توصیه و تذکر، تأکید فرمودند.

سپاس و ثنای بی حد بر خالقی که به لطف استقرار مستحکم جمهوری اسلامی ایر‌ان و در راستای احترام و اکرام به شخصیت و هویت انسان و مردم عزیز ایران نهادی به نام شورای اسلامی در این کشور شکل گرفت.

مشورت یکی از ارکان مهم سلامت تصمیم گیری هاست. بنا به فرمایش پیامبر اعظم (ص) « هیچ قومی مشورت نکردند جز آنکه به بهترین امور هدایت یافتند».
این روز با شکوه را به همه ی اعضای محترم شوراها که با وظیفه شناسی و توجه به اصل دانش محوری در حل مشکلات شهر و روستا تلاش می نمایند و با امانت، کفایت، درایت و کیاست و حسن سلوک برای نیل به جامعه ی اصیل اسلامی ،ایرانی خالصانه و عاشقانه کوشش می نمایند تبریک و تهنیت عرض می نمایم. از ایزد منان خدمت رسانی وسیع، اهتمام به سلامت مردم در ابعاد مختلف و توجه به نیازهای اجتماعی جوانان و مناطق محروم و اشخاص بی بضاعت و توجه خاص به خانواده های شهیدان، جانبازان و ایثارگران و همه ی ملت شریف و صدیق شهرستان طبس با روحیه جهادی و انقلابی مسالت دارم

مهدی مرادی
رییس شورای اسلامی شهرستان طبس

@eshkabar
ارسال شده توسط:Mahdi
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن