محمود ملکی  شهردار عشق آباد  ضمن تبریک به مناسبت روز

محمود ملکی  شهردار عشق آباد  ضمن تبریک به مناسبت روز شورا در پیامی این روز با شکوه را به همه اعضای شورای اسلامی شهر و بخش دستگردان تبریک گفت
محمود ملکی  شهردار عشق آباد  ضمن تبریک به مناسبت روز شورا در پیامی این روز با شکوه را به همه اعضای شورای اسلامی شهر  و بخش دستگردان که با وظیفه شناسی و مسئولیت پذیری پیگیر امورات شهر و روستا ها  هستند تبریک گفت.
ایشان خاطر نشان کرد با توجه به رسالت ذاتی شورا در حوزه نظارت و قانون گذاری به بعد ارتباط و تعامل برای تسریع روند کارها و تعریف پروژه ها اشاره کرد یعنی اگر شورا و شهرداری در یک راستا و در چارچوب قانون حرکت کنند شاهد پیشرفت و بالندگی در سطح شهر خواهیم شد.
شورا که نماد پارلمان شهری است می تواند با مطرح کردن لوایح تعریف و مشخص شده شهرداری را در امر خدمتگذاری به شهروندان بهتر یاری دهد.
روز شورا که مصادف است با نهم اردیبهشت با فرمان تاریخی حضرت امام ( ره ) مبنی بر تشکیل شوراهای محلی در شهرها، روستاها و سپردن امورات مردم به خود آنان سر فصلی جدید در بالا بردن سطح مشارکت عمومی در اداره امور جامعه توسط مردم و نمود عینی از مردم سالاری دینی به منصه ظهور گذاشت. بی شک همراهی، حضور و مشارکت گسترده مردم یکی از پایه های اصلی تحقق انقلاب اسلامی وعاملی اساسی در استمرار آن بوده و هست شوراها با دارا بودن ماهیتی مردمی و نشأت گرفته از آرای مردم می تواند نقش بسزایی در تداوم و پیشرفت حرکت رو به رشد این نظام الهی و مردمی داشته باشند اینجانب با تبریک فرا رسیدن این روز خجسته، برخود وظیفه می دانم از زحمات و خدمات تمامی اعضای شوراهای سراسر کشور علی الخصوص اعضای محترم شورای اسلامی شهر عشق آباد  از دوره اول تا حال حاضر صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و در سال مزین به نام رونق تولید ،  موانع را از سر راه شهروندان فهیم عشق آباد  برداریم.
با تشکر
محمود ملکی
شهردار عشق آباد
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن