پیام تبریک محمود ملکی شهردار عشق اباد به مناسبت روز

پیام تبریک محمود ملکی شهردار عشق اباد به مناسبت روز معلم

شهردار عشق اباد  در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معلم شهید مرتضی مطهری ،فرارسیدن ۱۲ اردیبهشت ماه روز پرفروغ معلم را تبریک گفت .

متن پیام شهردار عشق اباد  به شرح ذیل است:  

 بسمه تعالی
سالروز شهادت استاد فرزانه و معلم اخلاق شهید مرتضی مطهری که به عنوان روز معلم نامگذاری شده است روز تجلیل از باغبانانی است که صبورانه باغ زندگی را طراوت می بخشند. بنده به عنوان شهردار عشق اباد وظیفه خود می دانم این روز را به تمامی معلمان زحمت کش شهر و بخشمان  تبریک بگویم  و جای آن دارد با تمام خشوع دست معلمان دلسوز و مهربان را بفشارم و به آنها خدا قوت بگویم .

تکریم و تعظیم معلم تکریم و تعظیم علم است و بی شک جامعه ای که همواره سپاسگزار معلمان خود است ، پیشرفت و تعالی آن شتاب بیشتر می گیرد و سلامت علمی و معنوی آن تضمین می شود و جامعه ای که قدردان خوبان و زحمت کشان خود نباشد به مرگ خوبی ها و فضیلت ها رضایت داده است .

نسل امروز جامعه ایران اسلامی نیازمند آن است که ارزش های انقلاب را به خوبی بشناسند چرا که این ارزش ها هویت نظام اسلامی ماست و شناخت آن برای جوانان و نوجوانان بسیار ضروری است. معلمان که معماران اصلی شخصیت جوان و نوجوانند رسالتی مهم در این زمینه دارند و باید با بیان شهادت ها، ایثارها و جانبازی های رزمندگان اسلام یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس را در ذهن ها زنده نگه دارد و نسل جدید را با آن حماسه ها آشنا سازد .

در پایان لازم میدانم یکبار دیگر روز بزرگ و پرفروغ معلم را به همه معلمان دلسوز و زحمتکش کل کشور و بخصوص  بخش دستگردان  تبریک و تهنیت عرض نمایم و امیدوارم در سایه عنایت پروردگار همواره در این راه مقدس موفق و پیروز باشید.
با تشکر
محمود ملکی
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن