دیدار مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی با نماینده ولی فقیه

دیدار مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی با نماینده ولی فقیه در استان

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان جنوبی،عیدی زاده به همراه جمعی از مدیران و کارکنان مخابرات منطقه به مناسبت هفته ارتباطات و روز جهانی مخابرات، شنبه مورخ ۲۸ اردیبهشت ماه ۹۸ با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان بیرجند در استان، با ایشان دیدار وگفتگو نمودند.
مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی ضمن تبریک هفته ارتباطات در ابتدای جلسه گزارشی در خصوص عملکرد مخابرات منطقه ارائه نمود و افزود: بر اساس آموزه های دینی وسخنان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و امام راحل(ره)، خود را خدمتگزار مردم می دانیم و تلاش ما براین است که وظیفه خدمت رسانی به مردم شریف را به نحو احسن انجام دهیم . عیدی زاده با اشاره به افزایش مدت زمان خدمات‌رسانی کارکنان مخابرات در سطح استان گفت: هم اکنون ساعت کار امور مشتریان در بیرجند و مراکز شهرستان ها از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ساعت ۲۰:۳۰ است.

وی ادامه داد از ۵ سال گذشته سرمایه گذاری حوزه ارتباطات در استان نسبت به دوره مشابه بیش از چهار برابر شده است
بطوریکه از سال ۹۲ تاکنون حجم سرمایه گذاری های شرکت مخابرت ۱۶۰ میلیارد تومان شده در حالی که پنج سال قبل از این دوران ۳۹ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده بود.
وی بیان کرد: حوزه مخابرات یک حوزه وسیع بوده که نیازهای اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی بر بستر آن قرار دارد.
مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی با اشار ه به سرعت تکنولوژی بیان کرد یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب کاهش فاصله تکنولوژی در بستر مخابرات است .
عیدی‌زاده گفت: در سال‌های گذشته مخابرات خراسان‌جنوبی دارای رتبه‌های برتر کشوری بوده به گونه‌ای که در سال ۹۳ رتبه پنجم کشور، سال ۹۴ رتبه سوم ،سال های ۹۵ و ۹۶ رتبه دوم و تا ۱۱ ماه سال ۹۷ رتبه اول کشوری را کسب کرده‌ایم.
در ادامه این دیدار آیت الله عبادی ضمن خوشامدگویی و تقدیر از فعالیت های حوزه ارتباطات استان افزود: این کارهای شایسته گرچه مورد انتظار نیز هست اما برخی مسایل کلی تری وجود دارد که مسایل منطقه ای هم جزو آن بوده و خواه و ناخواه تحت تاثیر آن قرار می گیرد .
وی افزود: امروز تهاجم فرهنگی علیه اسلام ناب به دنبال ویرانی شهرها، کشورها و آواردگی بوده و بدتر از این ویرانی ها ویرانی فرهنگ ها است. که نیاز به مراقبت دارد.
همچنین نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان بیرجند، با بیان اینکه مهمترین تکلیف اسلام برای ما مسئله ظلالت و هدایت است افزود: امروز ارتباطات موثرترین نقش را در هدایت و ظلالت دارد .
روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان جنوبی
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن